Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under december 2011

Av Pauline Johansson - 16 december 2011 15:36

Blir ett snabbt inlägg nu! Har ganska brottom mamma stressar mig jättemycket.. Vis ak åka in till stan och tillbringa resten av vår eftermiddag där, sen när jag kommer hem ska jag uuut! Hihi tråkigt bara att inte Jennifer kommer komma.. Hon åkte till småland idag precis innan lunch. Så tråkigt utan henne.. Men vi ska försöka ha roligt ändååå. Men puss så uppdaterar jag sent ikväll eller imorgon efter min riding! Jag just nu hehehe

   

Av Pauline Johansson - 15 december 2011 19:07

Hej! Har varit en tung dag idag. Är helt slut påriktigt men ändå sak jag träffa mina bebisar efter maten för att Jennifer åker till Kalmar imorgon över helgen  Tråkmåååååns!


Idag hade jag sovmorgon till fem over 9. Skönt, slutade inte heller kvart över fyra som annars. Vi fick sluta tidigare. Men stannade ändå kvar i skolan till kvart över :O såklart, men Goan och en killkompis till henne va där så höll dom sällskap (A) Sen kom mamma och hämtade mig i Centrum och vi åkte till rönninge. Jag klippte mig och slingade håret. Är SKIT NÖJD   Vad tycker ni? Blev det bra?Slingade det liiite mörkare, men så att det fortfarade är blont, mörkblont! Nice huh?  

 


Av Pauline Johansson - 14 december 2011 15:17

Märker att jag har varit ganska irriterade på sistone..? Men aldrig såhäääääääär irriterad som jag är just nu iaf. (allafulaordmankantänkasig). Ska prata med mamma när hon kommer hem så hon kan snacka med min b**ch lärare.. Åhh. Senare ska jag iaf in till stan med mamma och denina, toror det blir en fika sen ska vi på ett öppethus, letar nu gymnasium som bara den. Men ska titta på det här, kommer möta upp bästis och hennes familj där också, hihi trevligt! Så ska göra mig klar så uppdaterar jag efter det sen! Puss

Av Pauline Johansson - 13 december 2011 14:44

Idag är det lucia! Haha och som ni vet hoppade ju jag av lucia tåget igår, en lååång historia men iaf. Ni som va där grymt jobb ni har gjort som har fixat bort kaoset på en träning! Hihi men Gab du va skit vacker! En bild tåget idag.

 

Av Pauline Johansson - 13 december 2011 13:14

Halloj! Sitter på SO lektion nu och ska egentligen jobba med min radovisning men jag är klar så har inget att göra, hihi. Så tänkte att jag kunde blogga och lägga ut en bild på Golan och Jennifer som jobbar (A) Hahah fattig skola vi har.. Men aja blir fri här ifrån snart! Whoop!  Men ska checka facebook. Och juste jennifer ska köpa min jacka, yes! Men har hittat en asfin jacka jag vill köpa. Ska kolla med mamma och pappa, läger ju pengar själv också såklart! 2300;- men det är inte så farligt om man tänker på vad det är för märke eller jämför med min monclear! Hihi puss uppdaterar igen när jag kommer hem!  

 

Av Pauline Johansson - 12 december 2011 21:17

Va ute någon timme med Golan. Vi tod väll en liten promenix och hade deeeeeeep talk innan vi gick. Så nu är jag iskall, kom precis hem ska ta en lång varm dusch och sen försöka plugga lite på min NO. Får se hur det går men måste verkligen! Åhh suck.. Men sånt e livet. Betygen sätts på onsdag! Wihoo är ganska näöjd med mina vet ju hur dem ser ut på ett ungefär. Men det ända som fatts nu är provet imorgon, svenska till onsdag och en muntlig redovisning på SO;n! Sen blire loooov. Vad skönt det ska bli, orkar verkligen inte mer behöver en paus. Men puss och godnatt!

 

En bild på Golan, någon timme sen ungefär <3

Av Pauline Johansson - 12 december 2011 16:04

Hej! Skulle egentligen va på väg för att köpa julgran med mamma och Denina men jag orkade inte följa med. Så nu ligger jag och latar mig (igen) Borde egentligen plugga idag också eftersom jag har teknik prov imorgon men jag gör det senare. Orkar verkligen inte plugga! Vill bara ha jullov nuuuuuu. Sen så hoppade jag av lucia tåget också, pfft sån kaoooz men det skulle tydligen ha gått bättre idag. Men ändå sen blir man kallad diva också inte lika kul, bara för att man vet vad man vill blir man en diva då? Hmm, neje..! Men ska fortsätta med att lata mig nu ett tag. Sen plugga, hehehe. Två bilder från idag, Golan min otroligt underbara vän, på båda bilderna höll hon på strypa mig eller hänga på mig btw. Haha hon kramade mig (runt halsen) och sa att det va kärlek, nutteråå   

   

Skapa flashcards