Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under december 2011

Av Pauline Johansson - 11 december 2011 23:24

 

Av Pauline Johansson - 11 december 2011 21:48

Alltid samma sak! Imorgon har jag engelska prov, har teknik prov på tisdag och ska ha läst hundra sidor ur en bok tills på onsdag och jag har inte börjat med något utav det! Paniiiik kan man ju säga och jag som är sämst i engelska också. Piss. Aja så nu är det ju bara börja.. Hehe orkar inte men vad ska man göra?

En bild på mig från idag, haha skit ful bild men ändå..

 

 

Av Pauline Johansson - 11 december 2011 16:17

Ska inte blogga mer en det här idag, tor inte det iallafall. För är sjuuuuukt irriterad på precis allt! Åhhh.. Mamma visade  mig mitt skolfotto idag (lite efter) och det va asfult! Sen så fick jag till baka min jacka jag köpte för ett bra tag sen som butiken fick laga. Och jag vill inte ens ha jackan längre.. Pälsen är helt cp, den är förkort. Vill ha en lång. Vill ha en svart jacka.. Osv listan är lååååång så ja. Den passar inte ens med mina skor så den är helt fel.. Aja.. Den får väll hänga i garderoben i vinter.. :( Men måste dra, ska till mormor, 3:dje advent ju.

 

Av Pauline Johansson - 10 december 2011 12:30

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Hyper, men allt är skit segt..

Musik just nu:

Sommarplaner: Ridläger+ resaaaaaaaaaaaa!   

Hur många kuddar sover du med: 1-2 

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja

Älskar du henne/honom fortfarande: Motstridiga känslor, men ja det gör jag.

Bio eller promenad: Beror helt på vem jag är med.

Stjärntecken? Stenbock yeeh!

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?  Ja det vill jag göra innan jag dör! Men skulle ta ett tag innan jag hoppat tror jag hehehe.

tandborste: Grön/ Blå

hur lång är du? 177 cm

Kaffe, te eller inget? Både och!

Favioritväder? Stekhet sommar dag! Så man kan ligga på stranden chilla och bli pepparkaka! åhh ge mig..

 

Av Pauline Johansson - 10 december 2011 11:58

God morgon! (?) Eller nja inte för mig iaf! Haha har redan varit uppe ett bra tag. Gick upp halv åtta åt frukost och drog till träningen. Det gick helt okej, red Zigge. Haha lilla piggelin, så sjukt pigg! Men gillar när det går fort (A). Vet inte ens vad jag ska skriva om så uppdaterar om en stund när jag har något att skirva om. Hehehe puussssss

Av Pauline Johansson - 9 december 2011 23:42

 

Av Pauline Johansson - 9 december 2011 22:19

Åhh gud vilken misslyckad fredag  Åkte till unkan och mötte upp mina bebes och så chillade vi där ett tag, Vid åtta ringde pappa mig och frågade om jag ville få skjuts hem. Det är ju demostrationen i salem idag också så när han frågade om vi skulle titta på idolfinalen och ha fredags mys hemma sa jag ockej men ångrade mig jävligt snabbt när jag kom hem efetersom att tv:n knasade och vi inte fick igång den förns kl 9.. Och nu ligger alla hemma och sover medans mina finisar till vänner sitter och har skit roligt! BAJS.. Sen fick jag veta en bra nyhet också men allt han säger här bullshit också så jag vet inte vad jag ska tro. Men jag vet ändå redan vad jag borde göra så det spelar ingen roll vad han än säger.. Så min kväll är ganska förstörd om man säger så. Skit också. Puss och kram. Uppdaterar imorgon efter träningen! God natt (?)

  
Bilden är från igår.. Då jag va på bättre humör. Hehe possposs

Skapa flashcards