Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under december 2011

Av Pauline Johansson - 9 december 2011 16:17

Hej! Bloggade ingenting igår för att jag inte mådde alls bra när jag kom hem, Mådde verkligen jätteilla så somnade med kläder och allt på redan halv sex. Sen så vaknade jag vid elva drack vatten och gick och la mig igen. Så ja det va därför jag inte bloggade någonting igår..


Idag är det äntligen FREDAG! Yes så det blir mysig ute kväll med mina homies på unkan. Hihi love fridays!  

Men vädret är ju dock inte lika mysig.. Usch på snöslask, ska det komma snö kan det väll vara snööööö, inte komma snö och sen bli regn och slask? Eller? Jag vet inte, så tycker jag i alla fall. Updaterar er igen om en stund.

 

Bild på mig från idag. Hähäh

Av Pauline Johansson - 7 december 2011 21:50

 

Hallå där hemma igen! Gymnasiet var ingenting intressant. De hade ju inte ens programmet jag vill gå, haha och det är verkligen ingenting som jag skulle trivas i heller. Men det va roligt att vara där  i alla fall. Men tänkte berätta lite kortfattat om min dag som varit helt kaooooooooooooos, om jag fick säga det själv.

Gick upp som vanligt men kunde sova en halv timme mer idag eftersom jag fick skjuts av papi. Och när jag väl kom till skolan hade jag matte, haha Jennifer försov sig så hon kom till musiken, lektionen efter. Då vi hade lucia övning. Och guuuuuuuuuuuuuuuud. Jag fick damp seriöst. Jag va jättesur och det vet ni som va där. Min skoldag idag har haft massa olika kännslor. Med det ida berättade och musiken va värst! Åh herre gud. Men ska inte gå in på det blir bara så sjukt förbannad. Men efter skolan stannade jag iaf kvar en liten stund för skulle skriva ett spanska prov på läxhjälpen. Provet gick skit bra! Så efter åkte jag hem och när jag kommer hem är jag utelåst (!!) + att det är svinkallt ute. Hade glömt mina nycklar på rummet på morgonen. Och resten av familjen hade precis kommit fram till skärholmen för att köpa vinterkläder till lilla syster. Så  fick vänta 50 minuter ute helt ensam! Usch asså inte alls kul. Men det kom hem sen och öppnade, så åt vi middag till sammans sen åkte jag med Jemie, Emelie och golan, sen var det några andra vi träffade på gymnasiet också.  till sågbecks gymnasiet (?) vet inte ens om det heter så men nått sånt. Och när vi var där märkte jag att någon/några hade hackat sig in på min FB. Seriöst vad är det med vissa personer och mitt liv ibland? Så när jag kom hem försökte jag logga in på mitt konto, jag lyckades och bytte lösenord. Och nu ligger jag här och bloggar. Min dag lite så där snabbt och kortfattat! Puss och godnatt! ♥

Av Pauline Johansson - 7 december 2011 16:54

Ja, xakt ska på öppet hus någonstans i huddinge. Haha vet inte var men har ganska brottom, bloggar när jag kommer hem istället. Ciao!

 

Av Pauline Johansson - 6 december 2011 22:40

     

All I want is for you to explain? How you could look me in the eyes and lie. To make me believe you loved me for real. Why do you just ignore and do not stand for what you have done. I've been completely destroyed. But you're not worth me. I do not understand what's wrong with some people. Becuse i am there for everyone all the time. I am trying to be nice and kind to everyone I meet. Do you think it's okay to treat someone like you do? Think through what the hell you're doing.


God Natt   

Av Pauline Johansson - 6 december 2011 20:58

Har inte bloggat idag, har inte haft någon jätte blogg lust. Men Kom hem från träninge och stalelt för en liten stund sen, vi hoppade bana och det gick helt okej faktiskt, va inte så glad för hästen jag fick men det blev bra till slut iaf.. Har bara ett häst bett över hela låret. Det första hästen gör är att bita mig, bajs. På väg hem åkte vi förbi våran fina bebis Bikke! Här är en video och en bild på honom från idag, gullig va? Älskar dig mest Bikke!

 

 Liten bild men ni klarar er!
 


 

Av Pauline Johansson - 5 december 2011 21:10

Kom hem för en liten stund sen, har varit med jennifer i tumba och kollat på typ en föreställning? eller jag vet inte men det var grupper som sjöng iaf! Men är jättetrött nu så ska ta en dusch och sen bädda ner mig. Imorgon är det en ny dag, så ska försöka att hålla humöret uppe, inte komma till skolan som idag.. Jennifer berättade en sak för mig.. Och fy fan vad känslokallt, började gråta också, jag orkar lixom inte  Så min dag började ju inte speciellt bra kan man säga men ja, ska rycka upp mig nu försöka gå vidare och va lika glad och lycklig som jag va innan. Utan vidriga människor som ljuger en i ansiktet och leker med ens kännslor. Puss och godnatt, dröm sött  

     




Ovido - Quiz & Flashcards