Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under december 2011

Av Pauline Johansson - 5 december 2011 15:10

    

"Kanske snygg tjej" Asså idiot. 

Av Pauline Johansson - 4 december 2011 20:25

Vet ni vad? Ingen av er är värda mina tårar! F*ck you bitches, I will love the people who treats me right! Ni andra kan, gå och dö! haha fan va bra. Nobody said it'd be easy, they just promised it would be worth it!

 

Av Pauline Johansson - 4 december 2011 17:50

Det blir visst uppdateringar den här veckan, fixat trådlöst till oss alla nu..

 

JAG ORKAR INTE MER! allt jag gör påminner om dig, dofter, ALLT. Sen så finns det ju människor som bara vill förstöra mitt liv hela tiden! Ni börjar lyckas faktiskt om jag ska vara ärlig! Har varit stark för länge nu.. Om du va den sista jag ville skulle försvinna, du gjorde mig lycklig. MEN NI KAN TAGGA LÅÅÅNGT, Låt mig va? Asså avudsjuka äckel. Inte alla som vill mig, kan man kalla det Illa? Aa det ni gör och inte gör sårar mig innerst inne grovt. fy fan.. Men jag är starkare en så. Fortsätt spotta med ni gör bara illa er själva. För kommer aldrig någonsin gå ner på knä för er. Fuck u allihopa, särsklit DU. Du som kollar mig i ögonen och säger att du älskar mig så vidrig.

   

Av Pauline Johansson - 4 december 2011 11:33

God Morgon!  

Har lite brottom eftersom vi ska iväg på julbak hos lite vänner, bloggar egentligen mest för att jag ska hem till pappa idag och han har fortfarande inget interet. Så den veckan som kommer kommer jag knappt blogga någonting, men ska se om jag kanske tvinga mig till pappas dator, han har trådlöst just nu. Hehe, men måste rusa! Puss

 

      

Av Pauline Johansson - 4 december 2011 00:12

Åhh, är skit trött ska nog slagga snart. Hehe gick ju upp tidigt! Har iaf varit en helt ok dag. Började med träning, hoho ´som kunde ha gått åt helvete, sen så var jag mamma och nina ute och åkte köpte lite saker till mitt rum (A) Jag kom hem åt middag och drog ut igen fast med mina vänner, aa jag har faktiskt sånna! Prutt... nej jag skojja har skit tråkig humor just nu för är så grymt trött. Så ska inte tråka ut er allt för mycket. Men kolla på den här videon Michaela visade mig, åh herre vad bra! Nått man kanske ska lära sig? Eller haha lär nog aldrig lära mig det iaf så inte ens värt ett försök.

Av Pauline Johansson - 3 december 2011 13:47

Hej på er! Gick upp tidigt idag och drog till träningen. Det gick helt okej förutom att jag höll på att flyga av tre gånger, hehe.. Vi hoppade och jag hade Uvarone. Hamnade på halsen och han blev rädd så han galoperade bara på och jag hade inget att hålla i mig i! Gud vilken adrenalin kick! I like, älskar "farliga situtoner" don't ask why, haha. men nu måste jag gå jag mamma och denina ska ut en sväng puss! Jag just nu.

        

Skapa flashcards