Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under december 2011

Av Pauline Johansson - 2 december 2011 18:42

 

Ska ut och möta Golan om en liten stund. Vi ska till Huset och träffa lite folk. Hihi, hoppas det blir en rolig kväll, känner att jag behöver det. Vem vet vi kanske hamnar på fest, who knows?   Haha

Av Pauline Johansson - 2 december 2011 15:53

Hallå där! Hade håltimme dom sista två lektionerna så tog sällskap med Niki, Jemie, Golan och Julia på vägen hem. De skulle hem till Nikkii och köra singstar på blev att jag följde med dit. Kom hem för en liten stund sen och nu sitter jag deppad i mitt rum igen seriööööööööööööööst, bajs. iallafall en bild på Jemie och Golan sötnosar och en bild på min outfitt idag, har ALDRIG gått till skolan med mjukisar.. Men idag orkade jag inte, orkar inte alls. Ska sova vakna äta och gå ut. CYA

   


Av Pauline Johansson - 1 december 2011 20:50

Haha, o snacka om att jag är trött! Jag golan och julia ringde upp varandra runt fem sen dess har vi snackat i telefon.. Vi pluggade först en halv timme typ sen spårade det lite, hehe golan älskar din rapp, och julli omg! Haha.. så nu har jag "kastat bort" mina pluggtimmar så har lite att göra ikväll.. men först duscha! Natti   

 

Bilden säger ganska mycket om mig nu. Allt är skit tungt, vet inte vart jag är på väg. vet ingenting alls..

Av Pauline Johansson - 1 december 2011 16:28

Hej! Första december och fortfarande ingen snö?! Känns inte ens som om det är jul om 24 dagar ju.. Just nu blåser det och regnar bara jättemycket.


Seg dag idag.. Började med att jag försov mig *suck* så va tvungen att stressa ihjäl mig.. Sen så bara sega lektioner. Slutade lixom halv fem också, åhh.. Ni kanske märker att jag inte är på så bra humör. Flera anledningar och ett utav dom är att jag måste plugga igeeeeeen, fan. Prov imorgon.. Jag orkar inte  Allt är bara jättetungt nu, men hoppas det är bättre imorgon för då är det fredag och fäzt, nej men blir unkan som vanligt med dom bästa, hähä.

    



Skapa flashcards