Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Snowboard!

Av Pauline Johansson - 30 januari 2012 17:27

Hej snyggingar! Tänkte berätta lite om min dag igår för er. Vi skulle prova åka snowboard, så vi åkte och hyrde en varsin. Sen drog vi iväg till hudfjället och tog på oss bräda och resten och tog oss upp för sittliften! En sålänge gick allting bra. Sen kom vi upp och vi ramlade HELA tiden! Det va verkligen svårt haha! Jag tror att det första åket va det lääääängsta åket jag åkt i mitt liv! Det tog 2 timmar ner! Jag ramlade iaf hela tiden första åket.. Haha har massa blåmärken över hela kroppen. Min rumpa är helt öm också.. igår kunge jag inte ens sitta ner, så jäkla illa var det. Andra åket gick gryyyymt bra! Tror alla blev lite förvånade faktiskt, till och med jag själv! Sen åkte jag bara en sista gång för gjorde mig riktigt illa! Vi åkte en rödbacke och slutet var svart.. Halva backen då gick också grymt bra men den sista biten krashade jag, och hade ramlat så många gånger innan så det gjorde så oooooooooooont ni fattar inte! Tappade andan och fick lätt hjärnskakning typ   


Gjorde tre riktiga faceplats igår också, första va ingefarligt, haha garvade lite faktiskt, andra så fick jag en blåtira x) och den tredje gången va riktigt obehaglig! Jag fick en lätt hjärnskakning och tappade andan  Och efter den så slutade jag åka.. Mådde riktigt piss, hade ont i hela kroppen kunde inte röra mig i huvudtaget. Fick en blåtira, sträkte halsen (!), stukade fingrarna, landade hela tiden på rumpan och ryggen så har riktiga blåmärken helt öm är jag också.., och slog i bakhuvudet flera gånger så hade extrem huvudverk! Så efter det drog vi och käkade lunch i en av resaurangerna som ligger där vid backarna och efter maten gick jag och bytta om till mina vanliga skor. När jag kom hem duschade jag tog en alvedon och somnade en stund. Sen drog vi till en annan stuga och på vägen dit vurpade jag igen och slog i bakhuvudet och ryggen! Så jäkla otur.. Hade ju redan ramlat tillräckligt lixozm. Men det var riktigt kul iallfall när det funkade! Kommer lätt att prova igen!   Idag har jag riktig träningsverk kan jag ju lova er! Haha men det är najjs! Körde slalom idag och man kände ju av armarna och benen, haha! Två bilder på oss från igår!

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards