Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2012

Av Pauline Johansson - 22 januari 2012 15:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pauline Johansson - 22 januari 2012 12:15

Söndag idag! Det betyder att jag och denina ska hem till mamma. Vilket också betyder att jag har internet så jag kan uppdatera! Wohoo.. Är på dåligt humör just nu, TACK. Och blev inge mer uppdatering igår eftersom jag somnade på soffan nere när vi låg och kollade på disney channel med Alice. Klockan va bara niio tror jag.. Va helt slut igår, vet inte varför men hade ju gått upp rätt tidigt och tränat! kanske därför? Och pappa ringde och väckte mig vid elva idag.. Och det känns som min dag har börjat rätt dåligt.. Måste iaf packa ihop mina saker nu, och sen lämna allt hos mamma. yeah pussar

 

Av Pauline Johansson - 21 januari 2012 17:31

Hejsan! Vi har gäster hemma just nu, och social tjej? Haha ja faktiskt! Men skulleixa spelistor till pappa så fick låna hans internet och då bloggar jag ju självklar också! Idag har det varit en ganska seg dag.. Gick upp vid åtta och fick skjuts till stallet. Red Dumle idag! Det gick faktiskt riktigt bra, vi red bommar, små hoppade lite också inte så hlgt eftersom att vi skulle ha bommar men aja, haha.. Ska ner och äta strax, och det blir säkert någon mer uppdatering. I Wish! Pussar  Min outfitt idaaahh, cepe aniskte men det får ni leva med, hähäh

 

    

Av Pauline Johansson - 20 januari 2012 14:32

Idag är det fredag! Känns skit bra, är hemma hos jennifer nu så lånade datorn en snabbis medan hon fixar ordni g sina grejer. Ska vara med henne hela kvällen, kuligt! Vi ska dra och köpa lite grejs, och sen senare blir det unkan. Det är ju lixom standard en fredag  Jag sa ju att internet krångla hemma hos pappa, så det är därför jag inte har kunnat uppdatera något  Så ni vet!


Fyllde iaf år i måndags! Hihi, så vad söta alla ni som va där och alla fina presenter  

Sen har det hänt så mycket den här veckan och några av sakerna är inte ens värda att ta upp..  Såm den här veckan har varit ganska konstig, Den började iaf bra.. Me nu måste jag vara social mot jennifer igen så, vi få rse när jag kan uppdatera nästa gång!

Av Pauline Johansson - 15 januari 2012 17:21

Halloj! Ska till pappa nu och det är alltid krångel med internetet där så blir nog inte så mycket uppdatering! Men ska försöka blogga så mycket jag kan  Han är här närsomhelst föt att hämta mig och denina så ska packa ner datorn och lite små saker! Puss, jag just nu och en låt, backstreet boys! Hähäh

 

Av Pauline Johansson - 15 januari 2012 14:47

God morgon! Eller inte? Jag vet inte vaknade iaf två idag! Va helt slut efter igår. Men tack alla som kom ni är alla så jäkla underbara! Vaknade ju jättetidigt igår och tränade sen var det bara att åka och fixa det sista och fixa sig själv sen kom alla! Dom sista gick vid tolv och jag däckade direkt. Och alla jättefina presenter, TACK  Och pappa och Linda ni är bara sjuka! Tacktacktacktack! Uppdaterar snart igen, måste packa! Ska ju till pappa idag.

     

Av Pauline Johansson - 14 januari 2012 16:19

Alltid samma sak! Åhh, har provat varenda plagg jag har i min garderob men ingeting passar.. Och dom första har redan kommit, panik. Så här ser jag ut iaf. Skit ful, fastade inte på bild alls.

 

Av Pauline Johansson - 14 januari 2012 13:20

Hej! Gick upp imorse och drog till stallet och red. Det gick faktiskt väldigt bra idag! Hoppgruppen blev framskjuten yttligare två veckor, åhh  Men väntar man på något gott kan man aldrig vänta förlänge! Jag har iaf precis duschat och ska strax hjälpa mamma med all mat, det ska komma hem en massa folk till oss idag eftersom jag fyller år på måndag. Så ska hjälpa henne, sen måste jag fixa mig och klä på mig något vettigt! Ha det bäst så länge puss!

 

Jag just nu, inget smink..


Ovido - Quiz & Flashcards