Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2012

Av Pauline Johansson - 13 januari 2012 16:07

Skillnaden mellan vinnare och förlorare verkar inte stor när man tittar på bara ytan. Men,

En vinnare lyckas på egen bekostnad, genom att bjuda på sig själv istället för att hänga ut någon annan.

En förlorare gör det genom att utnyttja andra, eftersom han/hon inte har självförtroendet att skapa något på egen hand. Låt karman göra jobbet! Visst är det sant?

 

Av Pauline Johansson - 13 januari 2012 15:38

yes man, idag är det fredag den 13. så ikväll ska vi ut någonstans, till en skog tror jag. Haha, vi ska skrämma upp varandra, eller helt ärligt vet jag inte ens varför vi ska dit. Kommer vara så jäkla rädd! Hittils har dagen bara varit jättebra! garvat mig igenom hela dagen typ, najjs  Har jätte många bilder och vidiosar från dagen. Men jag tror varken att Golan eller Jennifer vill att jag ska lägga upp dom på bloggen, så tyvärr  Men ska försöka att komme ihåg att ta bilder under kvällen! Kommer inte kunna uppdatera mer idag heller, eftersom att jag ska ut om en liten stund och sen åker jag till pappa, och har ingen dator där, remember? Iaf så bloggar imorgon igen! En bild från idag. Det är jag och Golan, haha

 

Av Pauline Johansson - 12 januari 2012 19:27

Hejsan! har varit hemma hos Sebastian en stund, kom hem och har precis ätit klart! Ska blogga snabbt så ni inte blir utan uppdatering, lovade ju er att jag skulle uppdatera bättre en vad jag gjorde igår men ni ser ju hur det gick -.- Ska iaf sätta på mig en kofta och gå upp till centrum där mina homies är. Vi ska dra till unkan tror jah. Vet inte vad jag ska dkriva om längre, buhuu så lägger upp en låt. Ääääääälskar!

Av Pauline Johansson - 11 januari 2012 23:23

Riktigt dålig uppdatering från mig idag, lovar att det blir bättre imorgon! Vi gick i alla fall på promenad. Det blev jag, golan, jemie, natta, nikki och micke. Vi gick inte så långt haha vi gick en bit sen stannade vi och pratade jättelänge. Vi nio drog alla nästan så jag, golan och natalie gick till unkan en liten stund. Vi stannade inte så länge, jag gick hem tsm med golan. Som alltid (a) jag tog en lååååång dusch och nu sitter jag här och bloggar. Ska ta fram kläder tills imorgon och packa väskan med idrottskläderna. SOVMORGON imorgon också, vi har ingen HK så vi börjar 10.10!  Är jätte trött nu också så blir sova tidigt för mig. Puss och godnatt

Av Pauline Johansson - 11 januari 2012 18:48

Alooo! Inte uppdaterat men har gjort massa annat, slutade och gick med golan och nikki hem vi stod säkert 1 och en halv timme och bara pratade, hahah och det blev många asgarv kan jag ju säga! Haha brukar bli så när man tar upp sjukt gammla minnen  Lite pinsammt i mellan åt också. Sen gick jag hem och Sebbe kom, ja sen så gick han jag åt och om en liten stund ska jag möta Nikki, sen ska jemie, golan och jennifer komma också! Vi ska gå en promenad (A) Så jäkla kallt ute bara 1 grad just nu.. Vet inte hur länge vi är ute? Vi kanske går förbi unkan, h3h3 vet inte. Puss

 

"we do not remember the days.. We remember the moments."

Av Pauline Johansson - 11 januari 2012 02:30

HAHAH asså allt hon säger är ju sant! HAHAHHA ´vilken skön brud!

Av Pauline Johansson - 10 januari 2012 22:44

Har haft jättetråkigt så har suttit och pratat skype med Golan typ hela tiden. På slutet stod jag typ i cam och frågade henne om västen. Jag tycker den är asfin, men har lixom aldrig använt den känns ganska ondödigt så tror det är dags nu! Får se om jag tar på mig den imorgon? I guess I do!  Kan ju använda den typ till allt, på dom första två bilderna har jag den över min skinnjacka och på den nedersta har jag den över en svartkofta..? Rätt fint ellerhur? Dåliga bilder men tog med camen nyss, hähäh

     

Av Pauline Johansson - 10 januari 2012 20:12

Åkte ju till stallet idag och va onödigt -.- Gjorde ingenting förutom att frysa, och jag fick verkligen inte stanna hemma? för vilken anledning egentligen? Är hemma nu i alla fall och har ingenting att göra, ska internet shoppa tror jag hittar så mycket man vill ha, haha inge bra det där.. Fyller år snart också lär bli mer shopping då. Love life  6 dagar kvar hihi, weeiii!  Har inte ens något vettigt att skriva nu, ska äta något och sen tror jag jag ska kolla på film? Någon riktigt dålig film så jag kan somna, visste ni att jag älskar att somna till filmer? Rätt konstigt haha men det är skönt! Och här är dom två sakerna jag gjorde när jag kan man kallade det "pysslade" vettefan men jag tycker dom blev ganska bra för att vara första gången? Nina mobbade dom men bajs på henne!  

 

Ovido - Quiz & Flashcards