Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2012

Av Pauline Johansson - 8 januari 2012 15:00

Så nu bloggar jag äntligen från mobilen 😊 är på asdåligt humör, bråkat med Denina och tjafsat ganska mycket med pappa.. Och va tvungen att följa med ut och åka, just nu är vi i Skärholmen. Vi har sig fixat våra busskort och jag har lämnat mina saker hemma hos mamma. Tråkigt inlägg så lägger in en bild på hur jag ser ut just nu. Puss

 

Av Pauline Johansson - 8 januari 2012 13:30

Wohoo hade beöksrekord igår! Har några hundra läsare och ingen kan fråga något på min frågestund.. hmm? Så fråga någonting nu! Svarar på precis vad som helst, så passa på?

 

Idag skulle vi ha åkt och träffat fölisarna, men det blev tydligen inte så.. Tråkigt. Så nu måste jag följa med medans alla andra ska åka omkring och göra en massa ärenden. Hoppas vi kommer hem tidigt igen! Ska iväg en stund så därför. Och imorgon ska jag till stan med mormor  Vi ska shoppa, haha.. Men det är kul faktiskt! Så måste köpa busskort igen, mitt har ju gått ut. Men nu ska vi åka så ska försöka mobilblogg lite medans vi är ute! Så säger jag alltid men påriktigt nu  


Av Pauline Johansson - 7 januari 2012 21:37

Gick ut en stund men är redan hemma, det va ganska dött på unkan så pappa hämtade upp mig eftersom att han ändå åkte förbi! Sköönt, det så kallt ute så najjs att slippa gå. Men Linda vill ha internetet nu så tänkte bara ladda upp en bild på vad jag ska fortsätta med resten av kvällen! Skönt med ensam tid ju, så blir Battelfiel- bad company! Höhö det trodde ni inte va?   

 

Av Pauline Johansson - 7 januari 2012 11:58

God Morgon (?)

Kom precis hem ifrån stallet och det gick faktiskt riktigt bra idag! Kanske för att jag va så taggad eller jag vet inte? Uvarone va också riktigt fin, lyssnade jättebra på skänklarna och gick fint på tygeln så jag är jättenöjd! Ska ju börja i en hoppgrupp också, den skulle ha börjat idag men informationen hade inte gått ut så bra till oss elever eller ridläraren så det börjar nästa vecka istället! Så kommer vara i stallet från 9.00 till typ 13.30 i fortsättningen på lördagar. Ska bli skit kul men hoppgruppen, jag som ska börja tävla nu också, yey!   

Nu ska jag duscha och göra mig iordning sen ska jag smsa Golan. Vi ska ut idag/ikväll vet bara inte vad vi ska göra och när vi ska ses så ska kolla med henne, igår  va det också typ första fredagen jag inte va ute! Känndes askonstigt faktiskt, va iof bortbjuden ju så hade något att göra så det känns faktiskt lite som om det är fredag idag! Känner att jag bara håller på att babbla på haha.. Pussar!

Av Pauline Johansson - 7 januari 2012 00:16

http://emelues.blogg.se/ - En jättsnäll och söt tjej kolla in hennes blogg!  

 

Av Pauline Johansson - 6 januari 2012 23:30

 

Har mått skit bra idag, så hoppas det blir lika bra imorgon också! Ska upp tidigt ska vara i stallet redan vid 9 så ska jag rida och så sen när jag kommer hem ska jag göra mig iordning så jag kan möta upp Golan, vi ska hitta på något det blir säkert unkan men vi får se, vill göra något annat tror jag vet bara inte vad, hehe.  Jaja puss på er! Ska försöka uppdatera imorgon så fort jag kan, tänkte göra några tidsinställda inlägg också så att ni inte blir utan uppdatering för att jag inte kan blogga! Bra va?   Och ska jag ha frågestund eller inte? Puss och Godnatt!

Av Pauline Johansson - 6 januari 2012 20:06

Hejsan! Tråkigt att jag inte kan uppdatera när jag är hos pappa  Men får tag på en dator lite då och då, som nu till exempel. Är hemma hos David och Vanessa just nu. Vanessa firas. Hon åker till London på söndag så dom är inte här när hon fyller år nästa vecka. 17 år, shiieeeet assow, haha nej men det går fort nu!  Vet inte ens vad jag ska säga förutom att min dag har varit jättebra! Träffade Sebastian någon timme sen gick jag hit direkt. Och imorgon ska jag ridaaaa tagga! Hihi, längtat efter det ju! I alla fall grattis i förskott snygging!   

 

www.voodoovnik.blogg.se kolla hennes blogg!

Ovido - Quiz & Flashcards