Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2012

Av Pauline Johansson - 5 januari 2012 11:52

Ska till pappa snart, håller på att packa min väska lite smått. Kommer ändå tillbaka till mamma på måndag. Och eftersom jag nästan aldrig har internet hemma hos honom så kommer jag inte uppdatera speciellt mycket. Kan väll försöka mobilblogga men det blir inga bra inlägg då. Och är också jätteglad eftersom att statestiken på min blogg 2012 är aaaaaasbra! Vad hände egentligen? Nu fattas bara era kommentarer, så jobbigt kan det inte vara? Eller?


Kollade på bilder från i somras och oh herre vad jag saknar allt! Vill tillbaka bara göra allt som vi gjorde sist, så jäkla roligt, det va verkligen perfekt. Här är en bild jag tror ni inte har sett. Vi va på koh Samui och bestämmde oss för att åka på elefantsafari (?) jag tror det hette så, efter man hade ridit elefanterna badade vi i ett vattenfall och ja ni kan ju bara tänka er! åh..  På bilden sitter Anna och Ivan på elefanten längst bak och jag och Rebecca sitter på den där framme. Det är jag som sitter längst fram, haha dom har astjocka hår på huvudet. Dom sticks, ser ut som stubb fast lite längre  

 

Av Pauline Johansson - 5 januari 2012 02:45

Sitter fortfarande och snackar skype, haha vi har typ snackat i tre timmar nu om inte mer.  Är as trött och garvar åt typ precis allting. så ni kan ju tänka er, hähäh. Bjussar på låt! Grym ju! Puss uppdaterar om ett par timmar igen.

Av Pauline Johansson - 4 januari 2012 22:45

Hej på er! Har knappt varit hemma idag känns det som, haha bara varit ute hela dagen. Kom hem nyss lixoooom. Var iaf först med Sebastian  Sen vid sju drog jag hem en snabbis och vid halv åtta hade jag redan mött upp golan och Jennifer. Vi gick till centrum och där mötte vi upp Emelie. Vi drog till Unkan och där va flera andra, hähäh. Det stänge jättetidigt så när dom stängde gick vi till Plaskis och bara va allmänt flummiga. Ja, har haft en asbra dag ändå! Lite kort så där för er  Och nu ska jag snacka skype med lite folk. Ja och bilden säger ju ganska mycket om när vi snackade skype igår!    

Av Pauline Johansson - 4 januari 2012 14:31

Bloggplatsen är jätteskumt idag, flera säger att det har blivit hackat. Så har inte kunnat blogga innan nu.

 

GodMorgon iallafall! Vet inte riktigt vad som kommer hända idag, men på ett ungefär så ska platta håret och klä på mig. Måste också egentligen städa mitt rum, och fixa min garderob.. Men jag orkar inte får bli nästa vecka. För imorgon ska jag till pappa som kommer hem från Las Palmas. Yeei vet inte vad jag ska skriva haha.. Bloggar mer om en stund! Puss


Av Pauline Johansson - 4 januari 2012 00:58

Av Pauline Johansson - 3 januari 2012 22:21

 

Gillar du någon just nu: Älskar.

Tror du han/hon gillar dig: I hope so.
Har du någon gång gjort något du ångrar: Ja, nu så här efteråt men det känndes rätt då. 
Tror du på kärlek vi första ögonkastet: Ja.
Har du några syskon, isf hur gammla:
Har 2, 21 och 13.
Säg tre personen du verkligen litar på:
Jennifer, Golan & Sebastian
När var senaste gången du grät:
Igår.
Vad sa du i ditt senaste telefonsamtal:
Oj, typ, varedu jag ser inte dig är här nu.
Har du bra relation med dina föräldrar:
Ja
Är du omtyckt i din skola:
Har ingenaning men hoppas det!
Har du vart otrogen någon gång:
NEJ
Har någon vart otrogen mot dig:Ja..
Skulle du kunna dö för någon annan:
JA, flera stycken!  
Röker eller snusar du:
Nope
Gillar du ditt utseende: Ja, men har vissa dagar jag vill se helt annorlunda ut..
Om du fick ändra hur du såg ut, vad skulle du då göra:

Hur många har du pussat:
Pussat? Ganska många.
Vill du skaffa barn när du blir stor:
Ja, typ 2-3  

Vill du gifta dig när du blir stor: Yes
Är du duktig i skolan:
Det tycker jag!
Går du efter utseendet:
Det är utseendet som får en att stanna till, men det är insidan som får en att stanna kvar.
Har du sagt "jag älskar dig" för skoj skull till någon?
Nej, usch vad elakt.
Är du feg eller modig när det kommer till kärlek:
Jag är ganska feg.
Hur mycket väger du: 53kg..
Hur lång är du:177cm
Vad vill du bli när du blir stor: Ridande polis
Tror du folk pratar bakom din rygg:
Jag vet.
Din sämsta egenskap:
Är ganska långsinnt..
Har du somnat gråtandes till sömns:
Ja, flera gånger..
Slagit en kille på käften:
Nej men har varit nära.
Hur svarar du i mobilen:
Beror på vem som ringer, men oftast "Heei" eller " Aa hallå"

Av Pauline Johansson - 3 januari 2012 19:24

Inte uppdaterat innan nu för har inte varit hemma idag.. Vaknade gjorde mig iordning och träffade sebbe snabbt, sen åkte jag, denina, david och vanessa och kollade på bio och när jag kom hem åt vi middag. Jag gick precis upp. Och inte för jag hade ätit klart utan för jag blev så jääääkla arg! Mamma påriktigt skojar du med mig? Vi pratade om fester först, sen om tider att komma hem. Och det sista va om att få sova hos sina vänner eller att vännerna sover hos en själv. Och min mamma säger att jag inte får sova hos någon utav mina vänner förutom 1, och det är för att hon känner hennes föräldrar bra. Men mina andra nära vänner, vissa bästa vänner? Dom får jag inte sova hos, för min mamma inte känner deras föräldrar? Asså åååhhhhh, det låter inte som något speciellt för er kanske men gud vad arg jag är.. Sen gör dom skillnad på om man är tjej eller kille. Och har damp på riktigt. Är så arg på min mamma just nu, och de andra två som sitter där nere också, dom pratar bara massa bullshit.  Så Uppdaterar ikväll igen.

Juste min mobil funkar igen också! Weeeeeei!

Av Pauline Johansson - 3 januari 2012 00:51

buhuuuuu  Min mobil har typ laggat sönder.. Kan inte göra någonting. Skulle kolla ett sms lixom och hela skärmen fastnade. Och kommer inte därifån. Kan inte ens stänga va mobilen. Mamma försökte se om man kunde ringa till mig men det går inte heller  Så nu har jag inte någon mobil, fitta rååååå..Och det är ju bra att pappa har alla gammla telefoner hos honom och han e bortrest och har larmat huset, greaaat! Tror ni jag har panikångest eller?  Min bebis, hoppas på allt att den funkar imorgon, vet inte vad jag gör annars..



Ovido - Quiz & Flashcards