Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2012

Av Pauline Johansson - 28 februari 2012 15:36

Åhh! HELVETE VAD DÅLIGT JAG MÅR!  Förlåt för min verkligen jättekassa uppdatering på bloggen de senaste dagarna men jag verkligen inte i form alls. Har mycket feber och så häääääääär förskyld! Hostar som en jag vet inte vad och är jätte hes på det också, grattis Pauline..  Bara jag är helt frisk till på lördag annars dör jag, ska ju rida, det bästa hade annars varit att vara frisk redan på tosdag menmen.. Så nu vet ni att jag inte har så mycket ork till att blogga eller använda datorn i huvudtaget så bloggar lite då och då istället. Kram! Jag just nu haha inte för att ni ser mig speciellt mycket men man ser i alla fall lite hur röd min näsa är! Tja rudolf, nejmen hehe.. Osminkad också  

 

Av Pauline Johansson - 26 februari 2012 18:41

Gud vad jag inte måt bra ska jag tala om för er.. Har feber, riktig huvudverk och sist men inte minst träningsverk som mördar mig! Jag älskar annars sån träningsverk men det här var ingen bra kombination  Har tagit massa alvedon och gått runt med mina  glasögon hela dagen, det blev bättre ett tag men blivit sämre igen..!

Jennifer var ju här också, hon åkte för 20 minuter sen kanske. Har alltid roligt med den tjejen, vi låg och garva åt ingenting, haha va så busig att jag till och med spelade in! Kanske lägger ut hennes garv på bloggen?! Hahaha ni ska bara höra, de flesta vet nog redan hur det låter  Och närsom helst kommer min bror och hans flickvän Sara! Så det blir mys, va jättelänge sen jag träffade honom!! Så det kommer bli roligt!

 

Av Pauline Johansson - 24 februari 2012 17:28

 

Av Pauline Johansson - 24 februari 2012 17:10

Om tio minuter ska jag och mamma upp till centum och möte min lilla syster! Sen ska vi bort, och runt åtta så ska ´jag möta min fina pojkvän och Jennifer! Wihoo! Och Jennifer så underbar! Älskar dig hjärtat  

Lägger ut en låt så länge så lägger jag ut en bild på mig snart! Visst är dom grymma?!

Av Pauline Johansson - 23 februari 2012 15:59

Gud va så trött igår så orkade verkligen inte bogga, förlåt!

 

Kom preicis hem från skolan, skulle vara vid gymmet vid fyra men ska vara där kvart över istället så går om en liten stund. Då ska man ge järnet (A) ÄLSKA TRÄNA  Och efteråt så ska jag duscha och sen träffa älsklingen, hihi poss! Updaterar så fort jag kan igen (efter träningen någon gång såklart )

  

 

Av Pauline Johansson - 22 februari 2012 15:50

Halloj! Nu är det brotton ska till Unkan eller ja typ, nästan dit. Ska kolla när jennifer och nikki sjuger och sen ska jag tråffa sebastian! Så bloggar ikväll igen!

 

Av Pauline Johansson - 21 februari 2012 22:23

Haha och igen...


Hej!

Kom hem precis, första gången på hela dagen! Riktigt slut men det blev en asbra dag i alla fall! Började med skola som vanligt, men efteråt så åkte jag, Ida och Jennifer in till skärholmen. Jag och Ida hade bokat tid för att fixa naglarna, va sjuuukt länge sen jag gjorde det sist! Men nu så äntligen! Det är grymt mycket värt det  

Sen så ville jag åka till unkan en snabbis men varken Ida eller Jennifer ville/kunnde så väntade med Jennifer i centrum till hennes buss skulle komma. Och när hon åkte träffade jag älskling! Kom precis hem därifrån nu, så ska duscha, kolla om jag hinner se något av Bigbrother och sen sova! Galet trött efter idag, asdålig bild men ni ser ju naglarna ändå? Eller? Puss!

 

Skapa flashcards