Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2012

Av Pauline Johansson - 20 februari 2012 22:28

Haha, kollade vad jag hittade på facebook. Det är ju omöjligt!  

 

Av Pauline Johansson - 20 februari 2012 21:43

Hallå där! Kom precis hem, har ju varit på unkan sen sju. Haha från början va det bara jag och Jennifer där men sen kom Tim och hans fosterbror (?) Jesse dit! Vi bakade cupcakes, sen så fikade vi och typ diskuterade allt möjligt! Trevligt var det! Jag är sjukt trött i alla fall så ska duscha och sen sova! Hihi, och imorgon efter skolan ska jag, Ida och Jennifer till skärholmen! Äntligen ska jag och Ida få nya naglar! Sist jag gjorde det va typ exakt ett år sen (!) Mina naglar blev ju helt förstöda efter 3 månader i streck så va tvungen att sluta.. Men nu så!  Så det blir antagligen en bild när jag kommer hem imorgon! Puss, bjuder på tre bilder från kvällen! haha fina cupcakes va? Riktiga bagare  

     

Av Pauline Johansson - 20 februari 2012 17:57

..Och jag som skulle bli bättre nu när jag kom till mamma, hähäh..

 

Hej!

Efter skolan så flummade vi lite innan vi skulle hem! Haha fifan.. Slutade i alla fall att jennifer följde med! Kuuligt! Ja, sen bad hon mig rensa min garderob (a) Så det gjorde jag. Hon fick med sig en påse med lite grejer hem!  Yes, så mitt rum var kaaaos kan jag lova men nu är det städat igen, likaså min garderob, sjukt skönt!

Åt precis, så nu ska jag ta det lungt en liten stund, för om precis en timme ska jag ta bussen från Centrum till unkan. Vi är ju där varje varannan måndag! (heter det så?) På något möte.. Golan kommer inte den här gången, hon skulle iväg till mongolia och fira Jemie som fyller år idag! GRATTIS! Det var väll det puss!


Jennifer och Golan, NI ÄR SÅ JÄVLA BÄST! JAG ÄLSKAR ER!  

 

Av Pauline Johansson - 19 februari 2012 12:26

Har uppdaterat dåligt nu i ett par dagar, men nu ska det bli bättre. Dels för jag ska till mamma senare idag. Där funkar alltid internet!

 

Kom i alla fall precis hem, vi har sovit borta i natt. Efter min träning igår åkte vi och kollade på när Lindas syster tävlade! Så där var vi ganska länge sen åkte vi hem till dom och hade det mys. Vi kollade på melodifestivalen osv! Jag va jättetrött, som vanligt på lördagar, och gick och la mig redan vid halv elva ungefär. Haha rolig cheyy! Två bilder från igår!
   

Av Pauline Johansson - 18 februari 2012 11:27

Hallooo  Har precis duschat. Kom hem från stallet för en halv timme sen ungefär och det gick asbra! Typ 6 gången i streck som jag rider Uvarone, hihi älskarT  Vi ska hoppa nästa gång, tror jag! Då hoppas jag därimot att jag inte får honom eftersom han inte kan hoppa, eller han är mer rädd för att hoppa så sist blev det lite tokigt, hehe  

Måste göra mig iordning eftersom vi ska iväg. Kommer inte komma hem mer idag, vi ska hem till LIndas föräldrar i Åkerberga och sova, mysigt! Och då lär jag inte ha tillgång till internet heller  Men ska försöka, kan göra några tidsinställda också!


Uppdaterade inte igår eftersom att internetet hemma inte fungerade! Jättetråkigt, men så blir det ibland (a)

Men åkte iaf till skolan, vi fick skjuts! Sen efter skolan åkte jag med denina till Style By Tyra affären på östermalm! Jag köpte två par örhängen och ett halvsband, love! Hihi.. Sen kom jag hem, och vi drog till centrum och käkade Kina Mat. Och när vi hade ätit klart mötte jag jennifer i centrum och vi tog bussen tillsammans till unkan! Så det va min dag igår typ!

    

Av Pauline Johansson - 16 februari 2012 20:45

Tänkte säga godnatt nu! Är riktigt trött, så ska ta en varm dusch och sen somna på soffan därnere med familjen, låter skönt! Ska kolla kolla på TopModel Sverige, höhöh jag vet att det är på tisdagar men vi har faktiskt spelat in, daah   haha och imorgon är det fredag också, yeyyy! Får se va jag hittar på, ut ska jag i alla fall! Puss och Godnatt

 

Av Pauline Johansson - 16 februari 2012 19:15

Är jättetrött. Känner mig jätteseg. Jag står i valet och kvalet mellan att gå ut eller bara stanna hemma. Lutar nog mer åt att vara hemma orkar inte byta om och dra till unkan. Ska dit imorgon ändå! Sen så har inte min jacka blivit helt torr än. Slängde in den i tvättmaskinen när jag kom hem! Det behövdes verkligen. Även fast jag älskar min jacka så skulle jag inte rekomendera köpa en vit! Den blir så fort smutsig! Vilket är riktigt jobbigt, haha.. Men nu ser det ut som ny  

 

När jackan va ny.. Cp min jag gör hahahah x)

Av Pauline Johansson - 16 februari 2012 18:08

Här är några av mina favorit citat! Jag vet inte vilka som har sagt dom från början, men på dom jag vet så har jag skrivit deras namn efter  


"The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything"


"Worrying is stupid. It is like walking around with an umbrella waiting for it to rain"- Wiz Khalifa


"Isn't it wierd how people talk shit about you when the only thing they actually know about you is your name"- Wiz Khalifa


"You may say I'm a dreamer. But I'm not the only one"- John Lennon

 

"All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them"

 

Dag 1: Din facebook profilbild med flest "likes".

Dag 2: Bild på en tid du saknar.
Dag 3: En viktig person i ditt liv.
Dag 4: En låt som betyder mycket.
Dag 5: 10 bekännelser om dig.
Dag 6: En bild på den personen som vet mest om dig.

Dag 7: En gammal och en ny bild på dig.
Dag 8: En bild från din förra sommar. 
Dag 9: En puss eller kram bild på dig och någon. 
Dag 10: Några/något favorit citat.

 



Ovido - Quiz & Flashcards