Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2012

Av Pauline Johansson - 16 februari 2012 16:10

Hemma redan! Skulle ha gymmat efter skolan men Vera som jag skulle ha gymmat med var sjuk  Fick iaf skjuss hem av Linda! Skönt att inte behöva gå! Hade matteprov idag också.. Tror inte jag blev godkänd. Han sa att jag kanske måste kompletera några frågor men att han skulle rätta andra delen och kolla först. Hoppas på det bästa i alla fall! Måste göra min HK uppgift som jag ska lämna in imorgon också   Så jäkla tråkigt, fattar ingenting, verkligen ingenting. Puss

 

Av Pauline Johansson - 15 februari 2012 14:50


Everyday, every night I wanna see you baby, staying by my side
I’m goin down on my, on my knees for you

 

Dag 1: Din facebook profilbild med flest "likes".

Dag 2: Bild på en tid du saknar.
Dag 3: En viktig person i ditt liv.
Dag 4: En låt som betyder mycket.
Dag 5: 10 bekännelser om dig.
Dag 6: En bild på den personen som vet mest om dig.

Dag 7: En gammal och en ny bild på dig.
Dag 8: En bild från din förra sommar. 
Dag 9: En puss eller kram bild på dig och någon. 
Dag 10: Några/något favorit citat.

Av Pauline Johansson - 15 februari 2012 07:32

GodMorgon!  

 

Hade ni det bra igår? Jag va ju på bio med Golan och Emelie på Heron City! Riktigt mysigt! Vi åkte först till skärholmen och mötte upp Golan och Emelies kompis Tamara. Hon va med oss tills våran bio började, hehe. Vi Kollade föresten på "My week with Marilyn" Den va sådär, inte min typ av film om man säger så. Den va ganska lång tråkig. Det hände ingenting. Men den va ändå helt okej! Sällskapet gjorde allt! Hihi

Nu har jag lite brottom till skolan ska åka om 4 minuter och pappa står därnere och stressar mig, haha.. Så uppdaterar senare ikväll igen! Puss

 


Av Pauline Johansson - 14 februari 2012 15:01

Här är en bild från i sommras! Fan vad jag saknar tillbaka. Thailand, Malaysia, Singapore! Allt! Det va så sjukt mysigt, och fint! Titta bara på den här bilden. Den är inte ens redigerad! Och ser ni vattnet? det är hur många meter djupt som helst men man kan ändå se botten?! Här i sverige ser man inte ens botten bara det är 1,5 meter djupt typ! Helt stört. Den här bilden togs iaf utanför en liten Ö som heter Perhentien. Ön ligger i Malaysia, och vilken paradis! Måste varit det vakraste jag sett i mitt liv. Vi åkte ut med en liten motorbot och snorklade, sen så började vi hoppa från båten ner, och det va precis det jag hade gjort på den här bilden då dom tog kort precis när jag kom upp ur vattnet, haha det förklarar ju min min, eller? Vill verkligen tillbaka dit NUUNUNUNU. Det känns som allt är mer klart där, då menar jag allt.

  

Dag 1: Din facebook profilbild med flest "likes".

Dag 2: Bild på en tid du saknar.
Dag 3: En viktig person i ditt liv.
Dag 4: En låt som betyder mycket.
Dag 5: 10 bekännelser om dig.
Dag 6: En bild på den personen som vet mest om dig.

Dag 7: En gammal och en ny bild på dig.
Dag 8: En bild från din förra sommar. 
Dag 9: En puss eller kram bild på dig och någon. 
Dag 10: Några/något favorit citat.

Av Pauline Johansson - 13 februari 2012 21:40

Det är så snyggt! Vill ha! Det är bara pappa som säger nej  Menmen, får vänta något år sålänge..

 

Av Pauline Johansson - 13 februari 2012 20:47

På första bilden är jag max två år! Haha alla har vi varit små! Och bilden till höger är den "nyaste" bilden på mig. Den togs i fredags! Haha ja, ser man att det är jag?

 

Dag 1: Din facebook profilbild med flest "likes".

Dag 2: Bild på en tid du saknar.
Dag 3: En viktig person i ditt liv.
Dag 4: En låt som betyder mycket.
Dag 5: 10 bekännelser om dig.
Dag 6: En bild på den personen som vet mest om dig.

Dag 7: En gammal och en ny bild på dig.
Dag 8: En bild från din förra sommar. 
Dag 9: En puss eller kram bild på dig och någon. 
Dag 10: Några/något favorit citat.

Av Pauline Johansson - 13 februari 2012 16:50

Tjena! Seg måndag som vanligt. Finns inte så mycket att skriva om, sitter just nu hemma hos mamma. Skulle göra en HK uppgift men jag orkade inte, så det blev datorn som vanligt. Får i alla fall skjuts av mamma till Rönninge om en stund. Där ska jag möta upp mitt hjärta och sen ska vi ska gå hem till mig.

Vill till stallet idag, inte träffat min lilla bebis på hur länge som helst!  Har rätt mycket att göra ikväll. Vill hinna med allt men får se hur det blir! Och eftersom att jag inte alltid har internet hemma hos pappa ska jag försöka uppdatera så fort jag får en chans! Pussar 

     

Ovido - Quiz & Flashcards