Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2012

Av Pauline Johansson - 10 februari 2012 16:15

Fan vilken grym dag det har varit! Och den kommer bara blir bättre!  

Började iaf med att pappa kom och hämtade mig vid halv nio, jag bytte om fort och vi åkte till flottsbro och mötte upp klassen! Där stod Jennifer och väntade på mig och pappa. Vi tog på oss pjäxorna och skidorna och så åkte vi till backarna! Hahah som jag har garvat idag! Helt stört vad söta alla var! Som Ida säger: -Vi ser ut som dagis barn! Alla med termobyxor osv. Nästan ingen kunde åka, hur coola som helst lixom! Pappa och jag åkte hem vid halv två. Så har varit hemma en stund nu. Ligger bara och gör ingenting nu, ska göra mig iordning om en liten stund och sen kanske hjälpa mamma med maten? Få se sen, lägger upp bilderna från dagen om en liten stund!

Av Pauline Johansson - 9 februari 2012 20:50

Mamá, Te quiero mucho. Lo siento si soy tonta a veces, pero eso es lo que pienso. Pero yo sólo quiero que sepas que yo puedo hacer todo por ti! Gracias mamá por hacer me la persona que soy hoy! Eres una madre maravillosa!   

 

Dag 1: Din facebook profilbild med flest "likes".

Dag 2: Bild på en tid du saknar.
Dag 3: En viktig person i ditt liv.
Dag 4: En låt som betyder mycket.
Dag 5: 10 bekännelser om dig.
Dag 6: En bild på den personen som vet mest om dig.

Dag 7: En gammal och en ny bild på dig.
Dag 8: En bild från din förra sommar. 
Dag 9: En puss eller kram bild på dig och någon. 
Dag 10: Några/något favorit citat.

Av Pauline Johansson - 9 februari 2012 18:42

Tror inte jag har sakt det men imorgon så ska vi med klassen åka skidor! Ska bli asroligt! Pappa ska följa med så jag får lite sovmorgon skönt! Vi ska vara i flottsbro vid nio och sen så åker vid hem vid fyra tiden tror jag. Jag kommer åka bil dit och ha med mig egen hjälm, pjäxor osv. Ser fram emot det jättwmycket! Och att få garva åt hälften av klassen som inte ens kan åka  Fan vilken bra dag det kommer bli imorgon! Tagga haha, kommer bli jättemysigt! Jag kommer åka bil med pappa dit, dom andra ska samlas vid åtta. Men vi två möter dom där. Sen ska alla hämta ut sina skidor, pjäxor osv. Sen bara åka! Sen så ska vi typ åka hem vid fyra. Kommer bli gryyyyymt!   


Nu ska jag ta och jobba lite så jag blir klar, så kanske jag hinner gå ut en liten stund ikväll iaf. Annars är det ju ändå FREDAG imorgon= alltid utekväll  Puss bjuder på en bild från förra veckan då vi va i Sälen och åkte skidor!

 

    

Av Pauline Johansson - 9 februari 2012 16:13

Hejsan! Varit en ganska tung dag idag. Började med nationella prov i svenska. Satt från galv nio till halv tolv, och vi hade bara en kvarts rast från kvart i tio till tio! Så efter det var jag helt död. Orkade inte tänka (A) Efter det drog vi och åt, efter maten hade vi NO och sen sist Idrott.. Låter ganska chill, fast nää det var det inte. Så nu ligger jag och myser med min bebis och ska strax ner och ta en snabbt dusch. För måste laga mat åt mig och lilla syster och senare kommer pappa och hämtar upp mig! Och så kaaaaaanske jag går ut ikväll men det tror jag inte. Puss så länge

 

  

Av Pauline Johansson - 8 februari 2012 22:06

Är verkligen jätte trött. Känns som om jag alltid är trött nu för tiden? Aja, vädret ute är ju inte speciellt uppiggande heller! Usch fy vad kallt! Det är 10 minus ute nu, brr! Ligger ner kurrad i min varma säng och gör ingenting! Chattar lite med golan och lyssnar på musik! Så jäkla skönt.


Min dag blev inte som det skulle, eller iaf inte som jag hade tänkt mig. Men ingen var att jag och några fler skulle till Tumba Gymnasium på öppethus men några hade glömmt och några andra orkade inte. Så ja, tänkte åka in med Golan fast klockan va redan halv sju då så vi struntade i det och stannade hemma istället! Det va också skönt iof.


Mamma hämtade ut ett paket från H&M vi hade beställt massa saker fast, en klänning (!) inte så ofta jag har det och en stickad tröja. Hade redan en likadan tröja sen innan men behöll den iaf! En vit långarmad stickat. Ganska basic så bra att ha flera i reserv!  Men nu ska jag fortsätta att inte göra någonting, puss

    


Av Pauline Johansson - 8 februari 2012 19:02

 

Svar; Håller med dig! Gillar folk inte det jag skriver är det deras problem! Men det är inte så att jag skyddar mina inlägg av en sån anledning att jag är rädd att folk inte ska gilla det utan för att det mesta jag skyddar handlar om en ganska personlig sak. Som jag inte vill att någon ska se. Där jag lättar på hjärtat om den saken. Skriver vad jag tänker osv. Och i dom inläggen skriver jag också om annat. Skit snack och sånt. Så jag tänka mig att dela upp inlägget att göra två inlägg och bara skydda ena delen. Jag förstår att ni blir nyfikna! Kramar!

 

Det är så här jag vill att ni ska göra. Skriv i en kommentar (under ett inlägg eller på bloggsvar) och skriv vad ni tycker att jag ska förbättra med min blogg! Vad som är bra och dåligt. Var med och tyck! Det här ovan va ett bra Exempel på hur jag menar!


Av Pauline Johansson - 8 februari 2012 16:15

Känns som om jag inte har spelat på en evighet. Saknar det så himla mycket! Provade mina fotbollskläder igår (och jag vet att jag är f1 mobbad) men jag LOG HELA TIDEN, blev ledsen men va samtidigt glad. Det va en jätte konstig kännsla hade inte haft på mig kläderna på riktigt länge! Men mitt mål är att jag ska bygga upp mina muskler (främst runt ben och knän) så att jag kan börja spela igen. Jag vet själv att jag har tappat jättemycket när jag inte varit med på ett tag, men det gör ingenting för mitt mål är inte att bli fotbollsproffs längre. Jag älskar kännslan. Kännslan på matcher på träningarna, det är speciell. Och man märker verkligen att man älskar det när man inte har varit med. Jag tänker börja igen för att det är kul, kännslan och all gemenskap! Jag slutade pågrund av knä skada. Röntgade knäna igår, eftersom att det inte vill bli bättre. Har haft det i snart 3 år. Spelade ett tag även fast det gjorde ont men sen så orkade jag inte med smärtan längre. Har inte varit med på 1 ½ halv säsong och mitt mål är att iaf försöka börja träna innan sommaren igen. Får se om det går men, i will try!

   

Dag 1: Din facebook profilbild med flest "likes".

Dag 2: Bild på en tid du saknar.
Dag 3: En viktig person i ditt liv.
Dag 4: En låt som betyder mycket.
Dag 5: 10 bekännelser om dig.
Dag 6: En bild på den personen som vet mest om dig.

Dag 7: En gammal och en ny bild på dig.
Dag 8: En bild från din förra sommar. 
Dag 9: En puss eller kram bild på dig och någon. 
Dag 10: Några/något favorit citat.

Skapa flashcards