Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2012

Av Pauline Johansson - 8 februari 2012 16:01

Hallå där! Efter skolan så följde Jennifer med hem! Hon va tvungen att gå så hon gick precis. Hon har ju sång och dans idag! Och jag tror att jag ska på öppethus på tumba gymnasium. Eller jag ska gå men vet inte om det blir med Ida eller Grabbarna, hehe  Och sen så har jag fixat jobb (A) Eller inte riktigt, ska hjälpa morbror men en sak tre dagar i veckan. Det ska nog gå bra! Vet vad jag ska göra på ett ungefäääär, men väntar på att han ska mejla mig med instruktionerna.


Imorgon är det nationella prov i svenska igeeen. fast nu ska vi skriva en uppsats, är faktiskt mer nervös inför uppsatsen imorgon än vad jag var för läsförståelsen igår! Konstigt nog. Men det borde gå bra, hoppas det är några bra uppgifter!

 


Av Pauline Johansson - 7 februari 2012 23:00

     

 

Dag 1: Din facebook profilbild med flest "likes".


Dag 2: Bild på en tid du saknar.
Dag 3: En viktig person i ditt liv.
Dag 4: En låt som betyder mycket.
Dag 5: 10 bekännelser om dig.
Dag 6: En bild på den personen som vet mest om dig.


Dag 7: En gammal och en ny bild på dig.
Dag 8: En bild från din förra sommar. 
Dag 9: En puss eller kram bild på dig och någon. 
Dag 10: Några/något favorit citat.


Av Pauline Johansson - 7 februari 2012 17:19

Jag tycker min blogg har sätt väldigt tom ut på sista tiden så tänkte göra en sån här! Och den börjar redan ikväll, och sen så fortsätter den bara!   


Dag 1: Din facebook profilbild med flest "likes".

Dag 2: Bild på en tid du saknar.
Dag 3: En viktig person i ditt liv.
Dag 4: En låt som betyder mycket.
Dag 5: 10 bekännelser om dig.
Dag 6: En bild på den personen som vet mest om dig.

Dag 7: En gammal och en ny bild på dig.
Dag 8: En bild från din förra sommar. 
Dag 9: En puss eller kram bild på dig och någon. 
Dag 10: Några/något favorit citat.


Av Pauline Johansson - 7 februari 2012 16:53

Så hemma igen, och ja. Det gick bra och röntgas och allt det där dom gjorde två olika röntgen typer, kan man säga så? Iaf så stod jag och låg på massa konstiga sätt. Sen satt vi och väntade på svar och då kommer en ut och säger att dom inte får säga svaren att jag måste gå till min läkare och blablabla. Så jag hoppas bara det inte är något allvarligt bara!


Åker inte på något öppet hus idag. Jag orkar inte.. ska träna istället! Ska bli skönt har längtat faktiskt  hehe japp, och sen så bara tagga TopModel Sverige klockan åtta! Men först tränaaaaa!

 

Av Pauline Johansson - 7 februari 2012 14:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pauline Johansson - 7 februari 2012 13:59

Hejsan! Kom precis hem från skolan och om en kvart ska jag åka iväg med mamma (står i två inlägg under vad vi ska göra). Så har bytt om och är klar för att åka. Så tänkte att jag skulle passa på att blogga i mellan nu när jag ändå har lite tid över!


Hade Nationellt prov i Svenska idag! Läsförståelse, och det gick hur bra som helst. Eller det känns bra i alla fall, så jag är mer än nöjd! På torsdag har vi nationella i svenska igen. Men då ska vi skriva uppsats. Känns lite jobbigt eftersom att jag inte kan/ vet hur en Novell, Krönika, Artikel osv ser ut  Men har iaf en lathund och sen får jag gå igenom det med mamma! Tur att man har en mamma som är svenska lärare? Ja! Fick tillbaka fysikprovet också som jag skrev i fredags och fick ett VG. Ganska sjukt eftersom jag hade missat att vi skulle ha prov och läste igenom papprerna 1 gång bara dagen innan! Det känndes inte alls bra när jag skrev provet, men tydligen så gick det bättre än vad jag hade väntat mig!

Av Pauline Johansson - 7 februari 2012 08:04

God Morgon!  har "sovmorgon" idag, börjar halv nio istället för åtta. Så jag hinner med att skriva ett "morgon inlägg"! det va ett bra tag sen nu. Idag eller nu så har vi nationella prov. I svenska så vi kommer sitta 3 timmar instängda i ett klassrum.. Tagga den! Haha men har med mig lite grann att äta så det blir säkert helt okej, bad ju om en bra plats och det fick jag!! Skit glad, hihi  Men ska gå till skolan redan kvart över åtta, vill vara i tid idag. Viktigt. Tror jag inte är ensam om det.


Efter skolan så ska jag och mamma till skärholmen. Och inte för att shoppa utan för att jag ska röntga mitt knä. Skulle ha gjort det igår men det skulle inte hinnas med! Så idag kommer jag nog få veta vad som spökar i knäna. Hoppas jag i alla fall! Och sen ska jag  och Jennifer, vet inte om det ät någon mer som ska dit, men vi ska på ett öppethus på ett gymnasium senare. KLARA Gymnasiet heter det, ligger typ på fridhemsplan! Så om jag inte hinner skriva något där i mellan så gör jag det när jag kommer hem! Pusssssssss 

 

Så här ser jag ut idag! Mjukisbyxor, stickad tröja, min nya klocka,osminkad ()  

Ovido - Quiz & Flashcards