Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2012

Av Pauline Johansson - 31 mars 2012 15:15

Hej! 

Känns som jag redan hunnit med så mycket idag! Va uppe vid halv åtta redan och vid halv nio var jag i stallet. Det gick sådär, jag gillar inte min tränare så det blir ju sådär då.. Men vad ska jag göra om man inte kommer överens lixom? Vi blir bara bitchiga mot varandra, inge kul då  

På väg hemmåt åkte vi förbi Four By Four och kollade om moppen vi har beställt till mig hade kommit men det hade den inte, så den kommer någongång i veckan kan jag tänka mig! Den så fiiin hihi! När jag kom hem sen så duschade jag och gjorde iordning mig fort, satte bara upp håret i en slarvig bulle eftersom vi fick brottom.. Haha och när vi var där fick nina ett par skor. Jennifer och Sebastian va där också! Höhöh, ska ju träffa dom igen senare  Ja nu gör jag ingenting, har packat och sådär eftersom att jag ska till mamma imorgon.  Tog den här bilden alldeles nyss! Herregud, inte snö igen..

 


-

Av Pauline Johansson - 30 mars 2012 17:41

  

  

Av Pauline Johansson - 30 mars 2012 17:06

Ser helt j*vla vindögd ut på bilden men det bjuder på det, för det är typ ända bliden jag ler med tänderna på..

Av Pauline Johansson - 30 mars 2012 15:44

Weeeeei det är fredag! Fösta gången jag inte går ut  på en fredag på typ jag vet inte hur många månader. Men jag har ingen lust, måste hitta mig själv i allt som händer. Det är riktigt tungt just nu hemma och jag orkar inte, inget kommer vara sig likt. Men det är som det är. Det kommer bli bra. Men jag kommer sakna det, så otroligtjävlacpmycket!!

Men min dag annars har varit bra! Saknade min bebis Golan jättemycket bara.. Måste träffa henne imorgon! Imorgon är det Earth Houer också. Det ska bli mys på unkan så vi ska nog dra dit. Ska träffa Sebastian också, hjälp vad jag saknar honom  Iaf puss skriver säkert något inlägg senare..


Av Pauline Johansson - 29 mars 2012 19:32

HejHej! Ska alldeles strax ta på mig träningskläderna. Ska ut och jogga/springa, själv bara men bättre det än ingenting, right? För har inte varit på gymmet alls den här veckan, känns tråkigt men vafan.. Har inte kunnat ju. Är ju på trafik skolan tisdagar och torsdagar dvs mina träningsdagar på gymmet. Men ska ta igen dom med joggning istället. Idag, ridning på lördag och ut och jogga med Jennifer på söndag!  Wohoop!


Idag så gick jag på första och sista lektionen för att där i mellan skulle vi på teater. Haha teatern va riktigt utråkande och askonstig. Sen fick vi ingen lunch heller :@ Vi fick någon vidrig "renklämma" och en festis.. Vadfan är det för lunch? Iaf dagen var bättre en än vanlig tordag iaf bortsätt från lunchen. Vi slapp iaf alla dö tråkiga lektioner.. Här är en bild inne på riksteatern, det va när vi satt och väntade för att få gå in till själva "scenen".

 


Av Pauline Johansson - 28 mars 2012 16:08

Tänkte ge lite tips på hur ni kan plocka era ögonbryn! För de flesta vet säkert att plocka lagom kan vara svårt... Tänk alltid på att plocka med måtta! Att plocka dina bryn för mycket kan få dem att se både för tunna och onaturliga ut. Glöm inte heller att hålla ordning på formen, noppa lite då och då, låt inte din form "gå förlorad". Plocka också därför alltid underifrån. Undvik att plocka i slutet av dina ögonbryn, då blir brynet lätt förkort! Sedan kan ögonbrynen också vara väldigt ljusa, då kan du t.ex färga eller bara fylla i lite med en vanlig ögonbrynspenna. Det gör jag!

Ett bra knep om du är osäker är att gå till någon som kan första gången du ska noppa för då kan du sen kan du på egen hand enkelt behålla formen.


TIPS 1.

För att lättare hitta formen du är ute efter kan du måla under ögonbrynen med en vit ögonskugga. Då ser du mycket lättare vilka strån som ska noppas och vilka som ska vara kvar.

 

TIPS 2.
Har du buskiga ögonbryn? Eller kanske bara jätte långa strån? För att få bort det buskiga kan du i början av brynet prova att borsta stråna rakt uppåt med hjälp av en liten kam eller en rengjord mascaraborste. Sedan kan du klippa av stråna i höjd med den övre kanten av brynen med en liten sax (nagelsax t.ex) Klipp försiktigt och ta lite i taget! Klipp med måtta!

Ovido - Quiz & Flashcards