Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2012

Av Pauline Johansson - 27 mars 2012 21:15

  

Har verkligen tröttnat på min garderob det känns som man har på sig samma kläder jämt? Så är det ju inte riktigt men ändå, kännslan när man kollar i garderoben varje dag och ser samma uttråkande jävla kläder. Tänk om man bara kunde dra ut en dag och köpa precis allt man vill utan att behöva tänka på  vad det kostade! Hade bytt ut hela min garderob och lite till, 110% säkert!

 
Av Pauline Johansson - 27 mars 2012 19:45

Är inget Justin Bieber fan men dem två senaste låtarna är riktigt bra!

Av Pauline Johansson - 26 mars 2012 12:17

Shooo, nej men har jätte tråkigt har tyska igen.. Så tänkte att jag skulle berätta lite om min dag igår.

Jag vaknade av att jag hörde att pappa och Linda hade vaknat så jag gick ner och åt frukost och då åkte pappa iväg. Linda och jag va kvar hemma hon satt och jobbade och jag tittade på TV. Smsade Jennifer och fick veta att vi inte alls skulle ut och gå så följde med Linda till stallet och fick träffa min bebis! Vi va där ett par timmar och när vi var klara åkte vi till ICA MAXI och skulle köpa ett våffelgärn eftersom det va våffeldagen, daah! Så när vi hade handlat mat, middag till kvällen dvs. ringde pappa och sa att han ville ut och äta och kolla på bio. Då va klockan redan 6, så vi fick ganska brottom. När jag kom hem blev det snabbt dusch, torka håret osvosv, det tog lite längre tid också eftersom vi va två som va tvungna att trängas i badrummet, hähäh. Men vi sju så var vi på Heron och åt, vi skulle kolla på hungerspelen och den gick inte förns 20.40 så vi kunde äta i lugn och ro. Men när vi hade ätit klart så gick vi in på bion och filmen började. Haha, den va helt okej men vissa scener skulle ni sett hur jag hoppade till! Pappa blev skit rädd eftersom jag typ flög upp ur stolen! Pinsamt, som tur va hade jag ingen annan som satt brevid mig..  


-

Av Pauline Johansson - 25 mars 2012 13:09

 
Av Pauline Johansson - 25 mars 2012 12:28

Godmorgon!  

Vad mysigt vi hade det här hemma igår! Först lagde vi mat alla tillsammans och så åt vi lite. Många skratt haha!

Efter maten så kom Ida också och vi hoppade i jacuzzin och bubblade jättelänge  Bjuder på några bilder från igår!

     

Ovido - Quiz & Flashcards