Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2012

Av Pauline Johansson - 17 mars 2012 16:19

Hey! Känner att jag är ganska dålig på att hålla det jag lovar när det gäller min uppdatering.. But I will try harder!


Vaknade vid 10 och vaknade upp med två super gulliga sms! Så blev jätteglad och på bra humör!  Sen åt jag frukost, vi skulle ha åkt och kollat på tävlingar på SRK men vi åkte aldrig dit så slutade med att jag och denina har spelat Wii heeeela morgonen! Det är sjukt jobbigt, haha. Har i alla fall precis duschat och håller på att göra mig iordning. Vi ska åka på middag om en halv timme. Mysigt. Sen ska jag till mamma imorgon också. Behöver inte packa eftersom jag ska hit igen på måndag! Yeaah vet inte vad jag ska skriva men uppdaterar igen innan jag åker!

 

Av Pauline Johansson - 16 mars 2012 23:30

Hejsan finisar!  

Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg innan jag går och lägger mig. Har försökt uppdatera bättre på bloggen idag, det har ju gått sådär men jag försöker så no blame! Kom hem för 20minuter sen ungefär. Har varit i skogsäng och unkan hela kvällen med mina fina vänner! Det har varit en bra kväll så tänkte låta den fortsätta vara bra. Imoron har jag heller ingen träning eftersom det är tävlingar på SRK. Tråkigt men ändå skönt med sovmorgon! Min ända sovmorgon är ju annars på söndagar och då får jag inte sova längre än till 10.. Så imorgon uppdaterar jag när jag vaknar, Godnatt! Bjuder på en bild som jag tog under kvällen, busigt! hähäh schnygg..

Av Pauline Johansson - 16 mars 2012 17:13

 

Sitter och gör mina läxor, wohoo. Nej men måste bli klar skulle ha lämnat in dem idag egentligen men aa..

Av Pauline Johansson - 15 mars 2012 22:02

Åh vad dåligt av mig! Uppdaterade ingenting på bloggen igår och idag bloggar jag inte förns nu.. Men ska förklara varför.


Igår: Pappa fyllde år igår, han börjar bli en riktig gammal gubbe nu. Kommer igår när jag började femman och sa att han va 29! Haha, gud. Så igår umgicks vi familjen i alla fall. Vi drog först till stallet och sen gick vi ut och åt. Däckade redan klockan nio nere på soffan, va riktigt trött!


Och idag hade vi studiedag!  Halv tolv tog jag bussen och mötte Jennifer. Vi två åkte till skärholmen och gick omkring, köpte ett par shorts där! Ett par vita virakde. Vi åt och vid två var vi hemma hos mig. Vi spelade Wii haha! Sen började klockan bli sent så vi lagade mat åt och tog bussen till Salems Centrum där vi mötte upp restan av folket, hähäh. Och så kom jag hem för en halv timme sen typ! Ska slaggish nu också. ZZzz.. Godnatt!

En bild på mig och mina älsklingar! Haha riktiga mogolider!  
    

Av Pauline Johansson - 13 mars 2012 15:39

   

Skapa flashcards