Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2012

Av Pauline Johansson - 9 mars 2012 17:00

Hello folks! Kom precis hem, har varit hos Jemie ett tag nu efter skolan.

Mamma och Denina va inte hemma så ska käka lite och sen träffa min älskling!   Tror vi ska på bio ikväll så det blir mys, höhö. Och rubriken är bara pågrund av mitt hår! Det är riktigt stort,  innan jag ska gå, hehe!

 

Av Pauline Johansson - 8 mars 2012 21:27

Nu är jag hemma igen, vad mysigt vi hade det! Titta bara på bilderna? VI satt ock pratade 8 (?) tejer om lite allt möjligt! Men nu ska jag hjälpa morbror och sen sova! Puss på er finaste!  

   

Av Pauline Johansson - 8 mars 2012 18:28

Ni måste kolla! Den är lång men det är värt det..

 


Av Pauline Johansson - 8 mars 2012 18:08

Hej alla!

Sitter just nu och slänger i mig maten, har riktigt brottom, ska möta ida om 20 minuter och jag är inte ens klar.. Vi ska på tjej-kväll på Unkan några stycken, ska bli askul!


Hade en asslön dag i skolan idag, när jag slutade gick jag men Jemie och Nikki till cdentrum där jag träffade min prins! Sen gick vi hemmåt och när jag skulle låsa upp dörren märkte jag att jag hade glömt mina nycklar hemma på morgonen så nina va tvungen att komma! Jag drog snabbt upp till gymmet och gymmade 1 och en halv timme med Vera! Usch och fy vad hela min kropp skakar kunde inte en ens gå ner för trappen eller ta på mig mina strumpor (!) Haha men det är skönt!  Kom hem duschade och nu äter jag hehe, gaaaanska brottom kan man ju säga att jag har! Men jag hinner! Är ju blixten hallå?  Det här har jag på mig idag.

 

Av Pauline Johansson - 7 mars 2012 16:51

Hejsan!

Stannade kvar efter skolan och jobbade med min SO uppgift som jag ska lämna in på fredag. Är nästan klar, måste bara fixa lite små grejer och sen skriva ut och lämna in!  Just nu gör jag ingenting, mamma och Denina åkte preicis iväg för att träna så jag sitter hemma för mig själv! Senare idag ska jag träffa Sebastian, vet inte vad vi ska göra men vi får se  Har suttit och funderat på om jag ska göra video bloggar, men jag vet inte? Vad tycker ni? Ja eller nej? Kommentera och skriv vad ni tycker så kanske jag gör ett redan ikväll?  ÄLSKAR NÄR NI KOMMENTERAR BTW!   

 

Min outfitt idag, vit stickad tröja, ett par mörka jeans, fiskbensfläta och min jetset klocka!


Av Pauline Johansson - 6 mars 2012 22:38

Hej!

Kom hem för en liten stund sen, va ute och träffade lite härligt folk dvs. Älskling, Golan, Emelie och Nathalie!  Sen så träffade jag ju också så klart massa andra inne på Unkan! Unkan är typ vårt liv, nejmen usch känns som vi alltid är där?Riktiga No-Lifers! Haha.. Det är iaf Big Brother på TV nu så jag tänkte kolla en stund sen blir det hoppa in duschen! weei och efter det kan jag sooooova! Är grymt trött och har växtverk i vänstrabenet (vaden) Kommer sova riktigt gott inatt känner jag!  En bild på mig som jag tog precis innan jag gick hemmifrån.

 

Skapa flashcards