Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under april 2012

Av Pauline Johansson - 30 april 2012 13:45

Kolla vad vi hämtade idag! Hihi wihoo klarat provet också så nu är det bara tuta och köra  Kommer inte vara hemma en ända sekund tieep. Gal1 ball tjej (Y) Pussar!

 

Av Pauline Johansson - 29 april 2012 21:15

Jag vet inte vad jag ska göra? Ska jag byta bloggportal eller ska jag fortsätta och vänta på bloggplatsen? Har ångest ska ni veta. Men stannar här ett tag till så får jag se. Och som ni har märkt har jag gjort om bloggen igen.. Heheh men jag pallante med den. Vet inte hur jag ska ha den så får ha den såhär ett tag nu. Lovar att lägga upp mer bilder osv. Så att den inte blir för grå.


Min dag idag har varit asgrym! Vaknade i Åkersberga. Åt frukost och tog det chillpill och sen så på vägen hem stannade vi i täby C och shoppade lite. (det jag fick finns i inlägget under). Sen så väl hemma så började vi fixa på våran altan. Vädret va skit najs! 21+ i solen. Försökte sola också men tappade tålamodet på en gång.. Sen så grillade vi, åt och hade det mysigt. Vid sju tiden skjutsade pappa oss till mamma eftersom att det är mamma vecka den här veckan. Och ja nu sitter jag i mitt rum och har precis beställt min balklänning! Hihi wohoo. Den ska komma i veckan eller nästa vecka. Så det blir asnice! Våra 9an-avslutnings tröjor ska komma i vecka också. Jäklar vad jag längtar hihih! Ska hoppa in i dushen nu och sen så får det bli BB restan av kvällen! Puss och Kram. 

 

Klänningen jag beställde. Haha fet fjollig men ni får se den när jag får hem den (A)



Av Pauline Johansson - 29 april 2012 13:50

Blev ett par jeans och en T-shirt inne på Hollister inne i Täby Centrum på väg hem från Åkersbega  

 

Av Pauline Johansson - 28 april 2012 13:12

Somnade tidigt igår hehe! Men det är najs! Har redan varit i stallet och ridit idag. Har också gjort mig klar så ska bara packa ner lite kläder jag ska ha med mig. Vi ska till åkerberga. Det gör vi nästan varje helg när vi är med pappa men det gillas. Vi sover nästan alltid kvar också så det är mysigt! Blir inte bara vi där ikväll heller kommer lite andra också  Det sämsta med att åka dit är att jag inte har något internet dvs att jag inte kan uppdatera någonting. Så om bloggplatsen kan hålla vad de lovat någon gång så skulle jag kunnat uppdatera med bilder osv från min mobil. Alltså mobil blogga men nej. Lite irriterad på det om jag ska vara ärlig. Att de alltid kommer med ett datum men det går flera månader och de informerar inte om det heller.. Skit samma funderar iaf på att byta bloggportal. Mer om det sen! Puss! 

Av Pauline Johansson - 27 april 2012 18:57

Tja! Har precis fixat mig och ska börja gå mot tha buss. Den går 34 så börjar få lite halv brottom. Förökte ta en bild så ni kunnde få se min facelook men vettefan vare va med mina ögon? Haha såg helt skelögd ut hela tiden! Så ni får en bild på min outfit igen. Bytte om hehe  

 

Av Pauline Johansson - 27 april 2012 15:49

 

Riktigt dålig outfit bild från idag men whatever..


Skinnjacka- Jofama

Kofta- Filippa K

Linna- Zara

Jeans- Ckrocker

+ Vita höga converse

Skapa flashcards