Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under april 2012

Av Pauline Johansson - 26 april 2012 21:45

Godnatt tänkte jag börja med att säga. Måste lägga mig i tid idag. Har nationella prov imorgon bitti i Engelska.. *suck*. På riktigt. vi ska skriva en uppsats. Kommer gå åt helvete med mitt ordföråd, och det blir inte bättre om jag sätter press på mig själv heller  Men ett G ska inte vara omöjligt, i wish. I morgon ska vi även till naturhistoriska riks museet. VI ska alla hålla en varsin redovisning vid ens station och jag ska redovisa om "jättehjorten" kul?! Eller inte, nej abslout inte men om jag måste så.. Bättre än skola i alla fall. Tråkigt att missa bilden också. Men jaja. Godnatt igen  Bild från idag.

 

Av Pauline Johansson - 26 april 2012 17:22

Har precis ätit middag och för en liten stund ringde golan mig och ville att jag skulle komma ut. Va lite tveksam från början men hon ville verkligen att jag skulle komma så fixade skjuts dit och hem (A) Så om en halvtimme ska jag åka typ! Ska träffa min älskling snabbt också. Måste berätta some stuff, hähäh. I alla fall så bloggar jag när jag kommer hem sen. Är inte hemma så sent! puss, bild på mina underbart fina vänner. Min mobil är bombad med bilder på mina kåmizar idag asså haha och här får ni en av bilderna!

 

Av Pauline Johansson - 26 april 2012 08:57

Godmorgon! Idag hade jag sovmorgon, sjukt skönt! Börjar 10 över 10 så ska gå till bussen om en halv timme typ  

Idag bli en rätt soft dag kan jag tänka mig. Förutom att jag slutar halv fem men annars så! Känner mig riktigt utvilad ockå, me like! Va sjukt trött igår så gick och la mig kvart över nio och sov fram till kl 8, så känner mig hyfsat pigg nu  Har fixat klart mig. Körde på hästsvans idag. Ganska fuktigt ute nu (?) så vore onödigt att börja fixa håret..  Min outfit idag kommer se ut så här:

Skinnjacka- JOFAMA BY KENZA

tröja- H&M

jeans- TIGER OF SWEDEN

+ Ett par låga vita converse


OMFG VA IRRITERAD MAN KAN BLI. Ja Real gick inte vidare till final men vad ska man göra? Matchen igår va riktigt jämn. Tyckter att Chelsea va värda att gå till final efter gårdagens match. Lite tråkigt också eftersom att jag verkligen ville och hoppade att det va vi som skulle vidare men skit samma! Vi är bättre än bäst ändå!  

 

Riktiga cp "poser" men kör bah!

Av Pauline Johansson - 25 april 2012 19:50

Träffade Sebastian en stund, sen ringde pappa mig och bad mig att komma ut. Han hämtade mig och jag trodde vi skulle åka hem men vi åkte till stallet en snabbis först. Hann då träffa min fina älskling Bixon! HIhi åh vad jag älskar den pollen alltså!! Mitt ballt utan B

    

Ser verkligen asfet ut bå bilden men skitsamma!

Av Pauline Johansson - 25 april 2012 14:53

Jag vet inte varför men jag älskar de här två bitarna i låten? Tänker iof på på mina föräldrar genom nästan hela låten..

-Yeah, I, I know it's hard to remember, 

The people we used to be It's even harder to picture 
That you're not here next to me 


-If happy ever after did exist 
I would still be holding you like this 
And all those fairytales are full of shit 
One more fucking love song I'll be sick 


Av Pauline Johansson - 25 april 2012 13:28











Jag är helt död.. Ska sova någon timme nu tills sebastian kommer hem. Har inte sovit många timmar i natt kan man säga. Har suttit uppe hela natten och jobbat på min inlämningsuppgift som försvann från datorn igår. Nu är den i vilket fall inlämnad och det känns rätt så okej. Hoppas på det bästa!

Fick en kommentar på bloggen och personen skrev att den ville ha fler outfit bilder från mig. Personen ville också att jag skulle skriva vart kläderna kommer ifrån, så börjar redan idag!


Skinnjackan- JOFAMA BY KENZA

Vit stickadtröja- H&M

Jeans- Cubus 

Väska- She store

+ Ett par vita låga converse

 

Av Pauline Johansson - 24 april 2012 21:13

                 

Ovido - Quiz & Flashcards