Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under april 2012

Av Pauline Johansson - 24 april 2012 20:50

Hej alla! Vilken dag det har varit idag många skratt men faktiskt även en tår, hehe.. Sov ju hos Jennifer inatt så det var mysigt. Vi gick upp vid halv sju, lite sent dock men vi han precis. Vi åt frukost och sen började jag fixa mitt hår och hon började måla sin kropp. Och när hon va klar bytte vi. Vi hann precis att bli klara. Lite tajt om tid men vi hann! VÄl upp i skolan så samlades vi alla och skulle ta kort! Fyfan vad vi va snygga! Kan inte beskrivas med ord hur underbara, thihi  I våran klass vågara man i alla fall bjuda på sig själv, helt klart!  Tänkte lägga ut "orginal" spexfottot som fotyografen tog och sen alla andra bilder från dagen i ett annat inlägg?

Efter skolan så mötte jag Sebastian så han, jag och jennifer gick hem till jennifer och städade upp lite där och jag packade ihop mina saker. Sen gick sebastian och jag hem till mig. Jag duschade, ville bli av med all färgen jag hade på kroppen! Allt är dock inte borta, är typ gul!! Någon gång lär det förvinna, I hope. Skulle plugga också. Hade jobbat med en VG/MVG uppgift i nästan två veckor och skulle lämna in den imorgon. Och gissa vad?! All text i dockumentet va borta!!! I died. FUck this shit lixom och så började jag gråta. Haha.. men hur kul är det på skala 1-10? 0! Fick sitta och skriva om den innan jag skulle till öppethus som vi hade i skolan, kom försent därför också. Men fick närvaro så det va tur. Imorgon har jag en uppgift att lämna in så får bara hoppas på det bästa. Ska inte skriva en bok något mer så här har ni spexfotot! Lite halv fula sådär, men det är bara charmigt!

 

Av Pauline Johansson - 23 april 2012 21:24

Snart läggdags dåra? Haha nejdå en stund till ska vi nog flumma!  Vill smsa lite med min älskling också, saknar den filuren typ såhäääääääääääär mycket  Och ni som inte fattar varför jag ska sova hos jennifer inatt är det för att vi ska förbereda oss tillsammans till spexfotot som vi har imorgon på morgonen! Hade inte heller någon större lust att åka till skolan på bussen osv så som jag ska se ut!! Bilder kommer, wohoo   Hoppas det blir så som vi tänker oss, finns ju lixom risk för något helt annat, men va fan spex ska inte vara perfekt, eller hur? I alla fall tänkte jag vara lite social mot min bästavän så, godnatt!

Av Pauline Johansson - 23 april 2012 07:36

Godmorgon bloggen!

Första gången på länge jag hinner skriva ett inlägg på morgonen! Bra va? Tänkte att jag skulle gör det eftersom att det inte kommer bli jätte mycket uppdatering idag. Ska plugga hos mamma efter skolan och sen ska jag till Jennifer ju. Och då har jag ingen dator om jag inte får blogga från Jennifers! Menmen, ska inte uttråka er med det. Sitter i mitt rum och dunkar musik, har packat min väska och är redo för skolan, hehe.


Deninas kommetar idag. Hahah made my day!

Pauline? Har du blivit en hippie?

Nej, haha vadåra?

Men du har börjat lyssna på sån konstig musik!

 

Min outfit..

 

 

Av Pauline Johansson - 22 april 2012 22:23

Den här låten har jag alltid burit med mig. Det är mammas och mosters favoritlåt.Och jag älskar den. Så himla mycket minnen som kommer upp när jag hör den. Låter säkert skit fjollig. Men får fan sån HÄÄR gåshud och massa kännslor börjar typ bubbla  Jag älskar i alla fall låten, och den betyder väldigt mycket. Och jag har inte gillat några covers innan den här med One Direction för Alphaville is tha shit för den här låten egentligen lixom!

 

Av Pauline Johansson - 22 april 2012 22:07

 

Fyfan vilka snygga bikinisar från VS.. En av dem ska bli mina till sommaren. I bästa fall båda, hehe

Den kroppen skulle inte heller sitta fel till sommaren!

Av Pauline Johansson - 22 april 2012 21:00

Har fortfarande inte vaknat till helt och hållet, men tänkte att jag skulle uppdatera ändå.

Sebastian sov hos mig igår till idag, världens bästa!! Så det har varit mys. Sen så har jag packat och städat hela dagen nästan, riktig tråkigt men en standard söndag lixom. Vid sex kom iaf pappa och hämtade mig och Denina. Ja, har ätit middag, spelade precis Wii med Nina men orkade inte så gick upp till mitt rum och just nu så bloggar ju jag. Ingen jätte spännade dag direkt menmen. Imorgon blir det i alla fall skola och jag ska duna hos Jennifer. Det är för att vi ska hinna förbereda oss till spexfotot som vi kommer ha på tisdag halv nio, wohoo fan vad grymt! Bilder kommer komma på bloggen garanterat! Kanske inte direkt på tisdag men ska försöka så dem kommer upp så fort som möjligt!  Fan vad grymma vi kommer vara Jennifer! Hihi. Ja så mycket mer finns inte att blogga om just nu.


Och tack alla ni som har kommenterat vad ni tyckte om mitt svar på tal! Grymma ni är!

 

Av Pauline Johansson - 22 april 2012 12:12

Godmorgon!

vaknade precis så bloggar igen när jag har vaknat lite. Min älsklig sov här inatt också, mys 

Måste i alla fall upp och äta frukost, städa och packa. Ska ju till min far i eftermiddag så känner att jag har ganska brottom..

 



Av Pauline Johansson - 21 april 2012 18:24


   

SVAR: Det är väldigt bra att du vågar stå för vem du är! Och vem fan är du som säger att jag härmar folk? Jackan finns i affärer att köpa och om jag vill ha den köper jag den, svårt? Ja, jag hade lagt upp en annan modell och det var den jag hade tänk köpa mig från början men den va inte som jag hade tänkt mig så därför valde jag den andra moddellen, Jofama by Keza 3 gumman. Sånna här onödiga kommentarer om att man härmar folk och att man inte har en egen stil kan jag bli riktigt irrterad på! Du kanske bara är rädd att den ska vara mycket snyggare på mig? För det kommer den. Och jag är 99% säker på vem so har skrivit kommentaren. Och du, snälla mogna upp för varför skulle jag vilja se ut som dig? BTW så är stilen är från början Kenzas, så snälla sluta upp.

Ovido - Quiz & Flashcards