Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under april 2012

Av Pauline Johansson - 15 april 2012 18:56

Hej!

Blev ingen uppdatering igår och knappt någon idag heller. Tråkigt men har verkligen inte haft någon tid.

Igår va jag inte hemma typ, åkte tidigt på morgonen till stallet. Vi hoppade det gick bra. Hoppade uvarone mitt hjärta, bästa hästen på ridskolan haha! Får alltid honom ingen annan som kan rida honom som jag säger iaf Sofia! Riktigt kul. Höll på flyga av en gång igår i och försig men har ganska bra balans så satt kvar. Tur det!  Sen så åkte vi och betalade min moppe! Nu är den minminmin! Och efter det till åkersberga där vi stannade över natten! Dum som jag är glömde jag min mobil laddare också så min mobil laddade ur under natten.. Nu ska jag byta om ska ut och springa lite. Och sen tänkte jag skriva lite "smink" tips till er.

BIO

Av Pauline Johansson - 13 april 2012 11:34

Godmorgon! Jag kommer inte att uppdatera alls mycket idag. Ska strax gå hemmifrån och kommer inte komma hem tills sent ikväll! Ska träffa Sebastian och sen ska jag på bio med Golan och Jennifer! Ska bli roligt. Så därför kommer jag inte kunna uppdatera. Skulle kunna mobilblogga men inläggen blir så tråkiga eftersom jag inte kan lägga in bilder eller använda smilyes.. men i alla fall appen så jag kan mobil blogga är snart på väg så snart kommer det bli bra uppdatering! hihi puss! jag just nu..

 








Av Pauline Johansson - 12 april 2012 17:19

 

Skype med världens bästa, hypad och med godaste hemmagjorda hallonsmoothien!  

Av Pauline Johansson - 12 april 2012 14:43

hallå!

Kom precis hem, har varit och klippt mig och käkat med Denina. Myyys. Är äckligt mätt just nu asså, hähä. Vet inte vad jag ska skriva håller på att få bloggtorka så ni får komma med lite förslag är nu gulliga? Tack på förhand  Ikväll blir det i alla fall "utgång" vet inte vart jag ska men vet i alla fall att jag ska vara men Golan och Jennifer! Hihi mina sötkorvar! Kolla in deras blogg ---> http://golanjenni.bloggplatsen.se  Bjuder på en bild från igår..

 


Av Pauline Johansson - 11 april 2012 22:52

Visste ni att det finns en chans att Coca Cola kanske försvinner? Dom har ställs inför rätta i en stor rättegång. För det har visat sig att coca cola innehåller 3 ämnen som kan orsaka cancer.. Kommer dom inte ta bort dom här 3 ingredienserna ur drycken får dom inte tillverka cola längre. Jag vet inte vad jag tror antingen tar dom bort ämnerna eller stänger ner. Jag skulle nog tro att dom tar bort ämnerna faktiskt. Varför ge upp ett så stort "företag" som funnits så länge för den saken? Skulle Coca Cola förvinna hade jag också seriöst dött, och det är säkert inte bara jag. Är verkligen jätte beroende. Dricker massa cola varje dag.. Inte alls nyttigt jag vet.. Hellre att dom tar bort ämnerna så att jag i alla fall tror att jag dricker cola, för så mycket kan det inte spela roll, eller? Men sjukt om den faktiskt försvinner..

 

Av Pauline Johansson - 11 april 2012 22:32

Nu är jag hemma igen! Och fan vad bra, och att få se Danny live va verkligen amazing!! Han sjöng i slutet två av sina låtar. Amazing och In the club! Riktigt jävla bäst, hihi  Tänkte vara lite busig och lägga upp en video när han sjunger. Vågar jag? Aarååå! Men så länge bjuder jag några bilder från kvällen!

   

Av Pauline Johansson - 11 april 2012 15:04

Så, nu är jag helt klar och ska strax gå hemmifrån. Men tänkte bara berätta vad jag ska göra ikväll. Jag ska med nåra kompisar och kolla på X-factor i globen.  Det ska bli asnice! Men nu måste jag gå! Puss

   

Bjuder verkligen på bilderna men har brottom, hehe!!

Av Pauline Johansson - 11 april 2012 13:50

HejHej! Hittills har min dag varit bra, vaknade åt frukost och har städat hela huset med Denina. Haha inte likt mig men det va faktiskt kul! + Så blir det roligare att städa när man vet att man får pengar för det  Haha men duschat och börjat göra mig iordning. Wohop, känner mig redo för dagen. Kommer bli en asrolig kväll också ska berätta i ett annat inlägg vad jag ska göra, thihi. Dagen outfitt dåraa. Hollister tröja och ett par Jeans.

  


Ovido - Quiz & Flashcards