Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under april 2012

Av Pauline Johansson - 10 april 2012 22:18

Äntligen hemma! Men det har varit en asbra dag idag! Vaknade sent och ingen va hemma. Åt frukost i lungn och ro, skypade med Golan i flera timmar. Sen gjorde jag mig iordning och åkte till Salem C och där träffade jag Golan och Diana en liten stund. Sen kom Sebastian och vi gick hem till honom  Runt halv åtta åkte jag, Sebastian och Jennifer som vi precis hade mött upp till unkan där Golan och Diana va med några snubbar, höhöh. I alla fall Älsklingen drog och tränade och jag va kvar där med resten. Vi åkte omkring va hemma hos mig ett tag faktiskt och sen fick jag skjuts hem! Tack  Har inga bilder från dagen/Kvällen så det blir ett tråkigt inlägg det här, haha..Puss godnatt!

 

Av Pauline Johansson - 10 april 2012 13:07

Eller ja godmorgon och godmorgon? Jag gick iaf precis upp, har sovit sådär i natt vet inte varför men ja ni.

Just nu sitter jag och pratar skype med Golan, jag har också hjälpt dem med en ny bloggdesign till deras blogg, haha dem behövde verkligen en ny! Kolla in Golan & Jennifers blogg HÄR!

Ska göra mig iordning snart och äta lite sen ska jag bara ta det lungt en stund. Vid fyra ska jag ta bussen till salem C och möta Golan & Diana.Saknar min amor, hihi. Vill träffa Jennifer också men hon kunde inte komma ut förns hon hade ätit middag dvs vid sju och då är jag redan med Sebastian. Så träffar henne imorgon istället! Puss uppdaterar om en stund  

Av Pauline Johansson - 9 april 2012 19:49

Tänkte bjuda på några bilder från i sommras som ni inte har fått se. Haha riktiga muppar vi är  

       

 
Av Pauline Johansson - 9 april 2012 15:45

This is the part of me that you're never gonna ever take away from me, no

Av Pauline Johansson - 9 april 2012 14:52

Kom preices hem. Igår åkte vi ju till Åkersberga och sov. Mysig kväll, vi kollade på film och somnade på soffan. Idag har jag redan hunnit med massor, men att bli väckt av min bebis Woopie som hoppade på mig imorse va nog det bästa  Red idag också, det gick ganska bra hehe  Är iallafall helt slut, ska ta och duscha och byta om till myskläder. Två bilder på mig idag när jag red på Rebecca   

    

 
Av Pauline Johansson - 8 april 2012 18:20

Har uppdaterat men jag har inte gjort några roliga inlägg direkt..


Igår hade vi massa gäster hemma, myspys. Min älskling kom senare också  Det blev jätte sent och jag såg typ ut som en levande zombie, HAHA.. Hade ju gått upp ganska tidigt på lördagen. Gick i alla fall upp vid tolv idag. Väl uppe idag så packade jag åt lunch tillsammans med mamma, Denina, Alf och Alice. Sen så åkte vi till pappa och här är jag nu. Ska börja packa igen (!) föratt vi ska ut till Åkersbega ikväll/natt. Måste ha med mig ridkläderna och sånt för vi ska få rida imorgon  

BTW. Följ mig på instagram, @paulinejohansson! Thihi

 

Av Pauline Johansson - 8 april 2012 17:42

 
Ovido - Quiz & Flashcards