Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under maj 2012

Av Pauline Johansson - 31 maj 2012 21:07

Dock är håret ljusare i verkligheten! Jag är fortfarande ovan att utväxten är borta hehe, men jag vänjer mig snart!

Bästa va ju ändå att frisörerna va helt imponerade över mina ögonbryn! Haha de trodde det va ett proffs som hade gjort dom, hihi ja jag skryter men det är inte ofta man får höra något sånt lixom  Får höra att dom är snygga/fina men jah hehe (A)

Av Pauline Johansson - 31 maj 2012 14:22

Hello folks! 

Hemma efter en halvrolig dag. Vi hade vadring på schemat idag så vi 9or och 8orna åkte till Hågelby och gick runt sjön Aspen (Heter den så?) haha tror det iaf! Så idag blev det en kort dag! Vi va hemma i centrum redan runt kvart i ett! Sjukt skönt så jag och Jennifer drog till solariet en snabbis haha! Men äre vårfest så får man ju inte vara alldeles för blek?  Fick iaf sjukt mycket färg på en dryg halv timme hehe.

Om en stund ska jag dra mig mot bussen och åka ner till rönninge. Diana ska fixa mitt hår, slinga osv! Behövs, kan slänga upp en bild sen ikväll på hur det blev. Men nu får ni nöja er med en bild från dagen!

 

Av Pauline Johansson - 30 maj 2012 16:40

       

Jeansen är från Tiger Of Sweden & T-shirten är från Gina-Tricot!

Av Pauline Johansson - 29 maj 2012 14:34

Jennifer nu är det inte bara Golan du har fått fasta på den här låten haha..

"Move a step closer you know that I want you
I can tell by your eyes that you want me too
Just a question of time I knew we'd be together
And that you'd be mine I want you here forever

Do you hear what I'm saying gotta say how I feel
I can't believe you're here but I know that you're real
I know what I want and baby it's you
I can't deny my feelings because they are true


Dreams can come true
Look at me babe I'm with you
You know you gotta have hope
You know you gotta be strong"






Av Pauline Johansson - 29 maj 2012 14:28

Hello babes! Tänkte bara säga att jag ska fixa designen här på bloggen någongång nästa vecka! för såhär kan den inte se ut helt sjukt hur illa det är.. Men ska fixa något bättre efter helgen! Både roligare för mig att blogga och kan tänka mig att det är ingefär detsamma för er som läser den när den är "fin" haha..

 

Av Pauline Johansson - 29 maj 2012 13:46

Förlåt för att jag typ "övergett" er, men har inte haft någon lust att blogga och förra veckan låg jag helt död. Nu mår jag iaf bra igen. Dock så har jag massor att göra? Jätte konstigt med tanke på att jag knappt har något att göra i skolan. Bara 2 riktiga skoldagar kvar och då har vi lektioner vi inte gör någonting på! Känns helt sjukt att vi bara har nästa vecka kvar! Wohoo!


Igår träffade jag min älskling. Hade inte träffat honom på typ 1 vecka! Saknade honom typ såhääääääääääääär mycket! Sen senare kom Jennifer it. Vi fixade och förberedde massa grejer till "balen" på lördag. Jag sminkade henne, hon fixade mitt hår, jag fixade hennes naglar, haha ja massa girlstuff helt enkelt! Nu har jag i alla fall alltigt klart tills lördag. Håret, sminket, kläderna och skorna! Kommer vara en jätte hahah!  Allting förutom naglarna är färdigt men det fixar jag i veckan, ska även slinga håret på tordag! Behövs, haha min utväxt är typ 20 cm.. Men den ska bort, ska lägga i lite blondare slingor också, f1 fint till sommaren! Bild på jennifers naglar, förlåt jennifer men tycker dina händer är skit sexiga haha! Puss pårej'

 


Av Pauline Johansson - 21 maj 2012 13:29

HAHAAH, Äkta min humor hahahahah  

Skapa flashcards