Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

Födelsedags firande!

Av Pauline Johansson - 5 maj 2012 23:45

Alla dagar går så snabbt these days? F1 jobbigt.. Börjar få lite halv ångets om jag ska vara ärlig men va så härligt det ska bli! Det va inte det jag tänkte skriva om utan det va faktiskt om min dag så here we go. Vaknade och drog till stallet imorse. På schemat stod det hoppning och det va precis det vi gjorde. Blev inte jätte mycket hoppning vi hade liggade bommar på båda kortsidorna och två oxrar på medellinjen. Men det va kul ändå. Red Jonnie Walker för första gången också, riktigt mysig häst faktiskt! Men ingen slår min babyboo Uvarone såklart.. Jag vet inte vad det är med honom men han verkar vara jätte deppig..? Hoppas han piggnar på sig i alla fall!  Sen blev det hem och duscha och göra sig iordning. Vid tre tiden givk vi hem till la familia vodovnik för att fira bästa David! Mot kvällen började alla gå och som vanligt så va vi sist kvar, hehe. När vi gick hem mötte jag upp jennifer och vi två gick hem till mitt hjärta. Där stötte vi även på några fler. Haha fan va jag har garvat idag, helt stört ju!

   

Fick en kommentar på bloggresponse där det bl. a stod att "okänd" ville att jag skulle uppdatera mera. Jag har redan förklarat varför uppdateringen har blivit som den har blivit nu, men ska som sagt försöka så fort jag har chansen!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards