Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Så nu vet ni.

Av Pauline Johansson - 10 maj 2012 20:37

Har skrivit riktigt dåliga ilägg, eller iaf sämre än de jag brukar skriva. Är inte på något bra humör idag, så färför jag inte bloggat som vanligt. Både besviken och irriterad. Men vad ska jag göra lixom? Alla tänker inte sig för innan de säger något. Men vafan det väljer dom. Tråkigt bara att de inte ser vad de gör. Kommer säker skriva något mer inlägg tänkte försöka få ihop lite tips nu till sommaren till er. Så ja, det jag kommer ägna mig åt sista timmen jag är vaken i guess.

 

 
 
Mikael

Mikael

12 maj 2012 00:16

Hej! Vad är wdet som har hänt? Jag brukar inte säga att jag hatar folk men i vissa fall kan jag göra undantag. Liksom varför ska folk vara så taskiga för att man är sig själv? Liksom och skolorna uppmuntar ju inte direkt elverna till attt vara sig själva. Nu menar jag inte alla skolor (För dwet finns skolor som är bra på sånt) men många lärare och så säger ju till och med att de som är sig själva ska vara mindre sig själva eller att de helt ska gå in i mängden liksom för det är ju därför de blir mobbade enligt en del lärare så är det så men jag tycker helt annat. Liksom det är ju faktist mobbarna som man ska prata med inte de utsatta. Visst ska man prasta med de utsatta mwen de kanske är personliga grejer som de inte vill ta upp, då kan man ju i så fall prata med mobbarna istället eller kanske med ett typ av vittne eller vad man ska säga och sen sätta stop för det som pågår. Det är i alla fall min åsikt. Jag hoppas det löser sig. Och din kommentar på min blogg var jättefin och jag skriver som du HEJA OSS som är oss själva! :D

http://www.swedenmikael.bloggplatsen.se

Pauline Johansson

12 maj 2012 13:37

Det är inga mobbare, bara ett "större" tjafs mella mig och min allra bästavän.. Men jag håller med dig! HEJA OSS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards