Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under maj 2012

Av Pauline Johansson - 13 maj 2012 21:02

Titta vilka fina grejer jag fått av pappa & Linda i helgen! Tack 

      

Av Pauline Johansson - 12 maj 2012 13:41

Hejsan!

Har börjat göra mig iordning, vi ska strax till barkarby. Har inte så mycket och skriva om men ja.. Tränade imorse, det gick jättebra! Fick rida Rosita. En ny snel hest på stallett. Helt underbar häst! Så hoppas på få rida henne mera. Eller iaf tills min lilla bebis Uvarone blir bättre. Vet fortfarande inte vad det är förnågot som har hänt, hoppas bara det inte är något allvarligt  Lägger upp en "typical svensk" bild. HAHA så klockren!

   

Av Pauline Johansson - 11 maj 2012 15:21

   

Vi fick våra billjetter i onsdags. Åhh vad jag längtar! Och undrar vad det kommer för "kändis". För två år sen va det Knappen & Hakim och förra året va Fronda där!  

Av Pauline Johansson - 10 maj 2012 21:08

Först och främst ska du bestämma dig för att gilla dig själv. Om du inte är nöjd, och är villig att göra något åt det gör det. Och om du inte gör det sluta lägga din energi på att klaga. Då får du helt enkelt leva med hur du ser ut.
Titta på dig själv i spegeln, och slut fred med dig själv. Vad uppnår du genom att kritisera din kropp varje dag? Du blir inte nöjdare för det, så sluta! Och kom ihåg att såfort du sträcker på dig själv utstrålar du stolthet och  andra kommer uppfatta dig som stark och fin! Många tror att det bara tjocka kivnnor som får celluliter, men det stämmer inte. Även slanka kvinnor kan kämpa med celluliter. Några enkla råd att förebygga dom är:


- drick massa vatten, så hjälper du kroppen att bli av med slaggprodukter


- motionera regelbundet


- massera huden för att öka blodcirkulationen


- avsluta med iskallt vatten är du duschar, det hjälper också blodcirkulationen, och håller huden stram och fin


-Huden på din kropp är lika "törstig" som ansiktshuden, så använd en bra bodylotion för att hålla huden smidig och sund.

   

Av Pauline Johansson - 10 maj 2012 20:37

Har skrivit riktigt dåliga ilägg, eller iaf sämre än de jag brukar skriva. Är inte på något bra humör idag, så färför jag inte bloggat som vanligt. Både besviken och irriterad. Men vad ska jag göra lixom? Alla tänker inte sig för innan de säger något. Men vafan det väljer dom. Tråkigt bara att de inte ser vad de gör. Kommer säker skriva något mer inlägg tänkte försöka få ihop lite tips nu till sommaren till er. Så ja, det jag kommer ägna mig åt sista timmen jag är vaken i guess.

 

Av Pauline Johansson - 10 maj 2012 20:29

    

          

Av Pauline Johansson - 10 maj 2012 17:03

Jadu, just nu känner jag att det är tur att man förändras. Både utseende mässigt och mognads mässig. De första bilderna är 3 år gamla och sen blir de nyare och nyare. Men ingen är nyare än 5 månader. Den sista bilden tog jag på nyår i år, så den är den nyaste, hehe fyfan snacka om att bjuda..                     

Av Pauline Johansson - 9 maj 2012 22:20

Kom hem för en dryg timme sen. Va och träffade min Älskling en stund! Min filur  Yes, kom precis ut ur duschen och har precis bäddat ner mig i min nybäddade säng. Fyfan vad härligt! Bara jag som tycker det är sjukt skönt? Hihi, natti! En bild på mig idag.. Hade på mig min nya Ralph L tröja och ett par ckrocker jeans. Gör en jättefin min, men vafan skit samma.

 

Ovido - Quiz & Flashcards