Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under maj 2012

Av Pauline Johansson - 9 maj 2012 16:47

Jag vet inte vad det är, men det här veckan har jag och Jennifer varit ovanligt korkade/osmarta.. Vet inte varför  Igår ramlade vi, och idag så höll vi på bränna upp hennes hus! Vi bakade (a) och när vi skulle ställa in plåten började det brinna i ugnen?! Och just då kom vi på att vi kanske skulle ha klippt bort lite utav bakplåtspappret som hängde över sidorna.. Smarta cheyor! Vi bestämde också hur vi ska ha håret till balen och vilka skor jag ska ha! Vet ni vad, varför ska jag gå runt i ballerina skor för? Fuck it om jag blir 2 meter, jag vill också ha pums på mig. Och det tänker jag! Min längd ska inte påverka vad jag ska ha på mina fötter. Det ända jobbiga blir bara det att jag kommer att vara längst utav typ alla.. Men kör bah!  

Vad hade ni gjort om ni va 1.78/79 och skulle på bal, hade ni satt på her högklackat? Berätta!

  

Av Pauline Johansson - 8 maj 2012 21:51

Skämt åsido! Men gud va grejer jag har fått idag. Fick precis en bikini som Linda hade köpt men som va förliten för henne  En rosa hollister bikini med vita blommor på! Visst va den fin? Det tycker i alla fall jag så den kommer användas. Satt riktigt fint också, hihi   Godnatt alla!

 

Av Pauline Johansson - 8 maj 2012 17:50

Två pike tröjor, en från Fred Perry och en från Ralph Lauren. En lila Ice klocka. Massa små perfymer från Escada och ett par pilotbrillor från Ray-Ban!! Tack pappa och Linda!!  

    

Av Pauline Johansson - 8 maj 2012 17:14

Hello folks! Tänkte att jag skulle berätta lite om min dag idag.. Min kan man säga kaos dag?

Vaknade iaf packade ihop min matsäck efter som vi hade orientreringsdag. När jag var färdig tog jag moppen och hämtade upp Jennifer. Vi skulle till rönninge spåret men hon lura mig till fel ställe.. Det gjorde ingenting att vi kom fel men när vi skulle vända lutade vi oss båda till vänster så vi välte, hehe ja jag vet.. Jag klämde låret, stukade forten (rejält!) och slog ihuvudet, jennifer brände sig på avgasröret. Fyfan vad vi är bra! Eller..? Sen så kom vi rätt och väl där så blev vi indelade i grupper. Vi skulle orientera två och två. Jag skulle springa med Jemie men vi bytte så sprand sen istället med mohammad. Det gick asbra förutom att jag typ hade skit ont men det gick! Sen när jag kom hem igen. SLutade vid ett så däckade jag. Jag kommer inte ens ihåg att jag gick och la mig i min säg, men tydligen så gjorde jag det. Sen blev jag väckt och då pumpade min fot kan inte gå på dem. Fan.. Men hopaps det blir bättre imorgon. Är hemma hos pappa nu också. Han och LInda kom hem från Kreta vid tre idag så dem kom precis hem! Ska visa i ett annat inlägg vad vi fick! Love.

Gillar ni att orientera?

 

Av Pauline Johansson - 7 maj 2012 15:12

Hey folks! Hur mår ni? Själv mår jag sisådär.. Hade nationella idag. Mutligt i både matte och engelska. Och ja matten gick bra men engelskan gick inte bra alls. Sa inte ett ord, fyfan.. Vet inte varför men det är något som tar stopp och jag kan inte hjälpa det, får inte fram någonting hur mycket jag än vill? Det funkar bara inte.. Så det är väll det antar jag. Hade hål timme i flera timmar så jag och jemie drog till hornstull och sen till skärholmen. Där mötte vi golan och jennifer och sen så åkte vi typ direkt tillbaka till skolan. Känns som om det har varit en helt värdelös dag idag. sammanlagt har jag haft 40 minuters provtid på hela dagen?! Kunde dem inte ha satt proven nära varandra så vi kunde ha fått gå hem? Usch dålig planering i grundskolan. Ska bli skönt sen att få komma till "proffs" efter sommaren..  Just nu väntar jag på Denina vi ska hem till pappa och städa haha. Han och LInda kommer hem från kreta imorgon så vi tänkte göra det lite fint (a) Sen ska jag med mamma och titta på någon föreläsning (?) som min morbror håller om att de vill bygga ett till "elit gymnasium" i botkyrka. Ska bli kul att höra på hehe. Avslutar med min outfit. Haha fråga inte om min min för jag vet inte heller vad jag gör..   

 

Av Pauline Johansson - 5 maj 2012 23:45

Alla dagar går så snabbt these days? F1 jobbigt.. Börjar få lite halv ångets om jag ska vara ärlig men va så härligt det ska bli! Det va inte det jag tänkte skriva om utan det va faktiskt om min dag så here we go. Vaknade och drog till stallet imorse. På schemat stod det hoppning och det va precis det vi gjorde. Blev inte jätte mycket hoppning vi hade liggade bommar på båda kortsidorna och två oxrar på medellinjen. Men det va kul ändå. Red Jonnie Walker för första gången också, riktigt mysig häst faktiskt! Men ingen slår min babyboo Uvarone såklart.. Jag vet inte vad det är med honom men han verkar vara jätte deppig..? Hoppas han piggnar på sig i alla fall!  Sen blev det hem och duscha och göra sig iordning. Vid tre tiden givk vi hem till la familia vodovnik för att fira bästa David! Mot kvällen började alla gå och som vanligt så va vi sist kvar, hehe. När vi gick hem mötte jag upp jennifer och vi två gick hem till mitt hjärta. Där stötte vi även på några fler. Haha fan va jag har garvat idag, helt stört ju!

   

Fick en kommentar på bloggresponse där det bl. a stod att "okänd" ville att jag skulle uppdatera mera. Jag har redan förklarat varför uppdateringen har blivit som den har blivit nu, men ska som sagt försöka så fort jag har chansen!



Av Pauline Johansson - 5 maj 2012 12:53

Om man ändå såg ut som henne..? Fast vafan alla är väll äckligt snygga på sitt sätt?    

Ovido - Quiz & Flashcards