Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under maj 2012

Av Pauline Johansson - 4 maj 2012 19:29

Jävlar vad sämst man kan vara på att uppdatera då..? Haft mycket att tänka på osv. Men ni får vänja er att det kan bli såhär då och då! Tyvärr men sånt är livet, sista månaden i grundskolan. Är riktigt jävla skol trött om jag ska vara ärlig, allt plugg?! Sinnessjukt. Så gäller att bara orka lilla tiden som är kvar. För sen blire nya tag efter sommaren, wohoo!  Vi har BTW också fått hem våra 9an-avslutningströjor. SÅ TUNGA! Det står; "TUR ATT MAN GICK I EN KLASS MED MONGON, FÖR ANNARS HADE MAN JU KÄNNT SIG UTANFÖR." Hihi bästaste tröjan juuu.  

Av Pauline Johansson - 1 maj 2012 18:23

Hejsan! Klockan är bara halv sju snart ock jag är redan trött  Det har i alla fall varit en asbra dag idag. Vaknade brevid min älskling  Sen så drog vi till berga. Ringde Golan och Jennifer så dem följde också med. Vi chillade galet! Varmt i solen va det också så det är nice  Hoppades på att få lite färg men naaej. Inte mycket man fick inte. Haha sen så åkte vi hem och jag och Jennifer fick för oss att vi skulle till Bergvik. Så vi åkte dit en tag men det blåste så mycket nere på bryggan så vi drog hem. Grillade lite och nu gick hon precis hem. Tror nog jag ska ut senare ikväll men får se asså. Har inte jättestor lust precis men kör bah. 


IGÅR: Vaknade och gjorde mig iordning, fick skjuts till tullinge rill trafikskolan där för att jag skulle skriva mitt prov. Jag bev godkänd så det gillas. Sen åkte jag mamma och denina och hämtade upp min far hemma hos honom och vi åkte till södertälje dör min moppe stod (A) Pappa fick köra hem den till mig därifrån. Ni skulle sätt vad söt han va.. MC snubbe på moppe med världen minsta hjälm! Grymt söt va han! När jag väl fått hem moppen så va ju jag tvungen att testa den  Så det blev en hel del åkande igår. Sen senare mot kvällen åt vi middag hemma. Jennifer va ockå med då eftersom att vi två efter vi hade ätit alltså runt halv 8 tiden skulle möta Sebastian. Vi drog till tivolit där majbrasan alltid är för att kolla. Efter nofon timme mötte vi upp ante och jason och drog hem till sebastian och chillade (a) Jag och sebastian följde med jennifer hem och sen gick vi till mig. Ganska skön kväll faktiskt. Va bara helt slut!

   

Jag och Jennifer idag, hehe försöker sola lite men det blev fanimej för kallt..

   

Ovido - Quiz & Flashcards