Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

HELT INSANE!

Av Pauline Johansson - 11 juni 2012 16:15

Hej alla finisar!

Idag hade jag ingen skola utan vi hade bara avslutningslunch alla vi nior och lärare. De hade gjort jättefint i matsalen med vita dukar, blommor & rosor. Fixat "fin" mat, potatisgratäng med rostbiff och sallad. Sen fick vi en asgod efterrätt! Dom hade gjort massa marängtårtor. Hur god lunch som helst, tur att man hoppade över frukosten  


För det mesta var det glada miner från min del, visst kom det en och annan tår men det hade jag räknat med redan innan. Grät under deras tal, under deras sång till oss som de jobbat med och skrivit sjäva. Sen så hade Bojan (min mentor) och David (träslöjdsläraren) klippt ihop en video med bilder på alla åren, enda sedan tiden vi hade på skyttorp. Där kan jag säga att flera tårar föll. Usch det känns helt overkligt att det är slut nu. Att vi alla ska gå skillda vägar. Det har varit min dröm sedan många år att gå ut nian, men just nu känns allting bara väldigt jobbigt. Det är nu i nian vi alla har kommit nära varandra, när man börjat känna all gemenskap vi har haft i klassen. Relationer till varandra har blivit bättre, alla har blivit en familj. Det ska självklart bli kul att börja gymnasiet men grundskolan har lixom varit mitt liv enda fram tills nu, kan man säga, det har varit en trygghet. Jag ska försöka få tag på videon de hade gjort och lägga ut den här på bloggen så ni kan få se. Det är heeeeeeelt sjukt alltså ni förstår inte! Allt är knaaaaaaz, samtidigt som allt egentligen är helt perfekt!? Jag vill men jag vill samtidigt inte.  Klass 9 niförstår inte hur jävla mycket jag kommer sakna eeeeeeer!! ♥♥♥♥ DET HAR VARIT EN HELT SJUKT UNDERBAR TID I MITT LIV! OCH NU ÄR DET BARA EN JÄVLA DAG KVAR!

 

Här får ni några bilder från lunchen idag. Jag vet att vissa miner är helt fucked men körbah.      

Jag och Jennifer med våra diplom som vi fick ifrån naturdagarna! Haha jennifer fick "För väl utfört arbete och bestånde insatser för Blåbärsuddens högsta immitation av en flock hysteriska ekorrar" (Det är för hennes garv, för er som inte fattar hahaha) Och jag fick "För väl utfört arbete och bestånde insatser för Blåbärsuddens vingligaste paddeltur." Jag va helt klart bäst på paddla! No comments   

Och sen här har vi Bojan, David och Ala! Grymma och störtsköna lärare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards