Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

SVAR PÅ KOMMENTAR

Av Pauline Johansson - 15 juni 2012 17:45

 

Svar: Wow, där ser man första gången jag fått höra det! Tack tror jag?  Själv tycker jag inte jag är speciellt lik henne.Ända likheterna är väll att båda har en liten rumpa, bruna ögon och att båda är blonda, men inte så mycket mer än så?  Vad tycker ni ändra? Ja/ nej?

 

 
 
sanne

sanne

15 juni 2012 19:30

Ingen bryr sig om dina pengar..det är snarare ditt beteende som visar på att du är bortskämd, bara att skriva "ew" till att folk i dina ögon är fattiga visar hur mycket du har att lära lilla vän. Du är bara 15 år gammal...om 10 år är du förhoppningsvis lite mer sympatisk och framför allt, trevlig.

http://www.minvilja.bloggplatsen.se

Pauline Johansson

15 juni 2012 19:40

öhh..? Jag har aldrig skrivit "ew" till att folk är fattiga? :o

 
Sandra

Sandra

15 juni 2012 20:52

Hej Pauline.
Först och främst vill jag säga till "Sanne" om Pauline nu är bortskämd så är det väl inte ditt problem? sluta läs hennes blogg om du inte kan axeptera vad hon skriver, IDIOT! Sen till dig Pauline, fin blogg du har, fortsätt skriva vad FAN du vill rent ut sagt, folk älskar och folk hatar men INGEN KAN SLUTA LÄSA RIGHT? Men en sak ska jag säga om dina föräldrar nu har så gott om cash osv behåll det till dig själv, för du vet inte vem som läser, den du minst anar kanske, finns idioter överallt som både vill gott och illa, man ska inte prata för mycket.Kram och lycka till med din blogg. Kram Sandra

http://www.liindstrom.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Maja

16 juni 2012 19:51

Hej hej! Håller me Sandra! Det e väl inget fel att vara bortskämd!?
Gillar bloggen!
Kram Maja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Skapa flashcards