Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under juni 2012

Av Pauline Johansson - 17 juni 2012 23:45

 

Har fått en hel del nya läsare den senaste tiden så tänkte att jag skulle köra på en liten frågestund! Ni har fram till på tisdag på er att ställa massa frågor!

Av Pauline Johansson - 17 juni 2012 23:09

Har ni hört om vad som hänt på kolmården idag?  

Det var en djurskötare som avled efter att ha gått in till vargarnas inhängnad ensam. Kvinnan hittades död på marken av sina arbetskamrater. Hon var i vargarnas våld i en halv timme innan dog och hennes kollegor reagerade på att hon varit borta ovanligt länge utan att höra av sig redan efter 10 minuter (det är då jag undrar hur söliga männsikor det finns). Djurskötaren hade följt vargflocken sedan de var valpar. Sammanfattade aftonbladets artikel väldigt mycket hehe.. Men tycker ni inte det är tragiskt? Sen så disskuterar de om man ska gå flera stycken i fortsättningen eller om man ska forsätta gå in ensam? Hur sjukt, borde inte det vara ganska självklart efter det som hände idag?


Tycker ni att vargarna ska inte avlivas eller inte?

Bilden är lånad från aftonbladet.


Av Pauline Johansson - 17 juni 2012 16:42

Nu är jag hemma igen, huvudverken från igår är tillbaka. Så ska packa ihop mina saker, ska till pappa idag ju. Så sen ikväll blir det vila! Men tänkte verkligen tipsa er om filmen Lol som jag varit och kollat på idag! Hur bra som helst! Och huvudrollen "Kyle" eller Douglas som han heter på riktigt är sjukt snygg! Whaaa  Helt stört! Hela filmen i sig själv va riktigt bra, de som sagt att dom blivit besvikna? What? Nej men alla gillar olika. Enligt mig va filmen riktigt bra! (och nej inte bara för han är snygg hehe.. ) Så om ni gillar typiska tjejfilmer så är det ett hett tips!  

 

Av Pauline Johansson - 17 juni 2012 09:52

Godmorgon alla finisar!  Sovit gott?

Jag gick precis upp, ska strax äta frukost. Mamma står och fixar frukost to moi! Hihi lyx.

Idag blir en till dag för mig där jag tänker gå helt ofixad! Tänker att jag ska försöka gå så mycket osminkad i sommar som det bara går. Det är ju väldigt bra att vila huden när man brukar gå sminkad varje dag annars. Och nu när det endå är sommarlov? Ganska bra tips faktiskt, självklarhet för andra. Dagar som dessa känner jag inte heller att jag vill vara "fin". Det första jag gjorde imorse va att titta ut för att se om jag kunde ta på mig shorts men icke.. Det ÖSREGNAR. Bajs. En riktigt grå söndag.

 



LOL

Av Pauline Johansson - 16 juni 2012 22:09

Bio imorgon! Köpte precis biljetter till den nya filmen Lol. Det är en drama, komedi och ni kan läsa det mesta om filmen HÄR! Den verkar jättebra + att huvudrollerna spelas av Miley Cyrus, Ashley Greene och Demi Moore! Inte helt fel!  Hoppas den är så bra som den verkar vara! Hört av dom som sett den att dom blivit besvikna, men hoppas att det inte alls blir så!  

Av Pauline Johansson - 16 juni 2012 20:53

Valde att inte gå ut ikväll endå. Alla som skulle ut hade redan dragit dit och mitt busskort gick ju ut idag så kännde inte för att gå dit själv faktiskt. Så nu sitter jag med ansktsmasken jag köpte idag på mig och kollar fotboll med grönsaker och dipp! Också riktigt mysigt. Huvudverken är inte helt borta heller så gjorde nog rätt i att stanna hemma.

Hehe snygga jag just nu.  Varsågoda, thats me  

 

Av Pauline Johansson - 16 juni 2012 19:46

Kom precis hem. Vi har kört över massa saker hemmifrån till lägenheten, vi ska köra över mer saker imorgon. Vi ska även till IKEA imorgon för att införskaffa lite saker..Det börjar bli bra nu! Visar er bilder sen när det är hyffsat städat och iordning gjort!


Meningen var att jag egentligen skulle ut och träffa mina beijbs men har sån huvudverk  Tog precis en alvedon så ska vila en stund och se om jag orkar gå ut en snabbis senare. Saknar dom jättemycket så hoppas det går över..


Köpte det här när vi var i Skärholmen. En kalender, en till dag kräm hehe och en ansiktsmask!

 

Av Pauline Johansson - 16 juni 2012 14:58

Jag har så sjukt tråkigt och mitt rum ser bara mer och mer tomt ut. Uschhhhhh.. Jaja! Happy face? Yep  Orkar inte göra mig iordning idag heller, har slarv plattat håret lite, för att det inte ska "stå upp", och bara klätt på mig. No more, orkar inte sminka mig heller. Ska strax åka till skärolmen, måste köpa mig en kalender, min mobil är proppfull med grejer, så tänkte att det skulle sitta bra. Sen så måste jag köpa en ny neccessär i think. Ska leta lite mer om jag hittar någon bra i mitt rum, har ju 1000 stycken men det finns ingen som har "rätt" storlek, hehe. Sen efter det kör vi grejer till lägenheten. Ikväll ska jag nog ut en sväng. Så får se när jag uppdaterar igen! Ofixad chey just nu.. Men körbah, charmigt?

 

Ovido - Quiz & Flashcards