Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under juni 2012

Av Pauline Johansson - 16 juni 2012 13:20

Håller på att göra mig iordning just nu, packar samtidigt ner mer saker i flyttkartonger. Blir verkligen deppig av dem.. "Men det kommer bli bra", det är en mening jag upprepar för mig själv ganska ofta. Men nu ska jag inte deppa. Det kommer ju bli bra, right?  Försöker tagga till med lite musik också men vill inte spela för högt Saga ligger ju och sover! Så söt min älskling är  

 

Av Pauline Johansson - 16 juni 2012 11:27

Tjaaaaaaaaaa! Nejmen kom precis hem från stallet. Är lite lätt irriterad eftersom vi inte hade hoppning fast vi skulle det.. Bara för vi hade en "dressyr-tränare". Vi skulle faktiskt ha hoppning + att det va sista gången för den här terminen. Jaja, lär få hoppa i sommar endå!  

Mamma filmade lite under min träning. Så bjuder på en liten video. När hon filmade galopperade vi bara runt i en volt, dagens lektion va jätte tråkig men det kan inte alltid va lika roligt? Man tränar ju markarbete av en anleding.

Fick rida min bästa bebis också så det gjorde allt mycket bättre! Finaste Uvarone!  Visst är han grymt fin?!  

 

Av Pauline Johansson - 16 juni 2012 01:28

Jag börjar undra vart världen är påväg, förlåt men har inte ni lärt er att man inte skriver så till andra männsikor? Jag har aldrig någonsin lämnat en elak kommentar på någon annans blogg eller liknande. Mina föräldrar har som tur är lärt mig vad som är rätt och fel. Här är två kommentarer jag fick idag av "någon" på inlägget @stan:


-Hur kan du gå ut sådär!? Bh synns ju borde inte du skämmas din
himla töntiga nörd. och förresten Kissie är ful och du är lik henne så du är också jätte ful himla tönt!!!!!!!!!


-Din BH synns ju tönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Är det här ens nödvändigt? Jag tar inte åt mig det minsta, men tänk att det faktiskt finns männskor som gör det? Ja, jag visade min BH och det var jag medveten om. Tröjan är transparent om du inte förstod det? Sen så gillar alla olika. Själv så tycker jag att Kissie är riktigt vacker! I like to be diffrent, och för mig gör det ingenting om du tycker jag är en tönt eller är nördig. Jag kan bjuda på det!  


AVUNDSSJUKA KALLAR JAG DET!  


Av Pauline Johansson - 15 juni 2012 17:45

 

Svar: Wow, där ser man första gången jag fått höra det! Tack tror jag?  Själv tycker jag inte jag är speciellt lik henne.Ända likheterna är väll att båda har en liten rumpa, bruna ögon och att båda är blonda, men inte så mycket mer än så?  Vad tycker ni ändra? Ja/ nej?

 

Av Pauline Johansson - 15 juni 2012 13:32

Nu är jag hemma igen. Ska städa upp stabbt i mitt rum eftersom vi får gäster hit ikväll. Ligger kläder överallt håller på att rensa garderoben nämligen. Jäklar vad mycket saker jag har rensat bort och jag har mer än hälften kvar att rensa bland!! Så samtidigt jag fixar där har jag börjat packa ner saker i flyttkartonger. Flyttar ju om som sagt 9 dagar. Usch samtidigt som tummen upp hehe.. Passade  btw på att köpa den här dagkrämen nu när jag ändå va inne i stan. Den är lite som foundation fast den inte är täckande, man ser naturligt ut och man får ingen rand heller + att den har lite ”skimmer” i också. Ett tips verkligen såhär till sommarn när man inte vill kleta på sig massa smink! :) Kostar 79 kronor inne på apoteket. 

 

Av Pauline Johansson - 15 juni 2012 10:00

 

Av Pauline Johansson - 15 juni 2012 09:43

Godmorgon! 

Jag ska strax springa upp till bussen med Denina. Vi ska in till stan för att fixa några saker. Och efter så ska jag nästan direkt till Sebastian. Så bloggar sen lite senare! Min outfit today, haha. 

    

Av Pauline Johansson - 14 juni 2012 23:33

Bjuder på en mindre smickrande bild. Osminkad och trött chey hehe.. Men tänkte iaf sova nu så jag orkar med imorgon. Ska upp tidigt för vill åka in till stan i god tid. Ska göra lite ärenden! Men tänkte bara åka fram och tillbaka i stort sätt. För vill hem till min älskling och hinna vara lite med honom, eftersom han åker till kroatien 1 vecka på lördag.. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards