Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under juni 2012

Av Pauline Johansson - 7 juni 2012 16:03

Halloj finisar!   

Dagen idag har varit ganska onödig i sig faktiskt. Va i skolan tömde mitt skåp och sen drog jag och jennifer hem till mig och lagade lite lunch. Sen vid ett åkte vi till baka till skolan och några av oss nior spelade en fotbolls match mot några lärare. Vi förlorade med 13-1 tror jag haha! Men det gjorde ingenting, vi hade roligt så det gör lixom ingenting! Det är sånt här man kommer ihåg sen  Ja och när jag kom hem hoppade jag in i duschen gjorde mig iordning och gick för att möta Sebastian. Och om en timme ungefär så ska jag, pappa, Denina och Linda åka på en student mottagning. Lindas kusin tar studenten så vi ska dit och fira henne. Ja, mycket mer finns det ingenting att skriva om. Uppdaterar sen är jag kommer hem. Puss!   En skit snygg bild från i morse! Morgon piggtjej haha!

   

 


Av Pauline Johansson - 6 juni 2012 22:46

Dagen blev tillslut inte som vi tänkte oss här hemma. Det slutade med att vi åkte och hälsade på min älskade farmor och farfar på fika! De bor ju i Spanien hela vintern, de åkte för nio månader sen så har inte träffat dom sen dess. Åhh gud vad jag har saknat dem.. Inte träffat dom på närmre ett år lixom  Blev lite jobbigt där precis när vi kom, farmor började gråta, och ja lite kännslig stämning. Men det blev bättre sen. Vi fikade och hade det jätte myyyys! Sen blev det kebab på vägen hem. Usch är fortfarande äckligt mätt! Haha.. men tänkte att jag skulle göra mig klar för sängen haha.. Skola imorgon. Städning. Ingen vet när vi ska vara i skolan men jag åker dit vid åtta ändå. Bara ifall att lixom. Så ja, puss och godnatt! En bild på mig just nu hehe.

 

Av Pauline Johansson - 6 juni 2012 15:23

   

Orkade inte göra något speciellt, hehe men nu ska jag dra ut en stund med familjen. Vi ska hitta på något vi vet inte riktigt än vad vi ska göra. Förslag som Laserdome, bowling, bio, görnan och massa annat har kommit upp som förslag haha. Så vi får se vad som händer. Well well, pusspuss!

Av Pauline Johansson - 6 juni 2012 13:46

Jag och mamma funderar på att skaffa oss en varsin "tub" med xlash. Är det någon av er som har provat produkten? Har ni sett något resultat? På alla före och efter bilder verkar den vara grym och den har fått jättebra response också!

Xlash är ju framtagen för att göra fransarna naturligt längre, tjockare och mörkare och det kommer ju vara perfekt för mig om den faktiskt funkar eftersom jag har ganska så korta och tunna ögonfransar. Sen har jag kollat på massvis av före och efter bilder och har ju själv förstått att det är från preson till person hur låga det blir. Jag gillar också att den inte är testad på djur. Att man har testat på männsikor, tummen upp för det (Y) Värt eller inte värt? Serumet kostar bara 399;- just nu!

 

  


Av Pauline Johansson - 6 juni 2012 13:27

Godmorgon alla sömntutor! Själv gick man upp halv åtta och åkte till stallet, hihi. Kom precis hem från Enskede, vi va och tävlade med våran häst där. Det gick bra han blev nolla så det va grymt. Han rider ju fortfarande i unghäst klassen så han fick med sig en liten rosett hem  Sen så blev jag trampad på fötterna 100000000 gånger så har hur ont som helst. Inte speciellt bra att gå runt med vita converse om man har en häst som inte vet var han har sina fötter.. Svullna, blåfötter och skitiga skor   

 

Av Pauline Johansson - 5 juni 2012 23:46

 

Har haft sjukt mycket att göra hela helgen. Är helt slut så nu ska jag sova.. Jag har faktiskt försökt blogga under dagen men bloggplatsen måste ha legat nere? Vet att Golan inte heller kom in. Kom inte ens in på själva bloggen? Skummt men nu verkar det funka i alla fall! Orkar inte ta upp allt som har hänt, lägger upp massa bilder sen istället när jag får dem. Gabi ska skicka över alla till min mejl så då bildbombar jag istället! Ni kanske ser att jag bytt header också? Den är inte jätte bra, gjorde den på typ 7 minuter^^ Men den duger ett tag frammåt. Är inte nöjd med bilden eller tomrummet över texten så det ska fixas.

Goodnight!

Av Pauline Johansson - 2 juni 2012 18:13

Här är det jag köpte. Klänningen kostade bra 149;- inne på H&M och sminket ikv. borstarna kommer från make up store (förutom den stora borsten som kommer från Åhlens) gick på 815;-. Billigt och bra? Usch nej läskigt dyrt. Men jaja.. 

   

Skapa flashcards