Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under juli 2012

<3

Av Pauline Johansson - 26 juli 2012 23:20

(bilden är kanske tagen på ett mindre roligt ställe men platsen betyder mycket för mormor, så hon ville att jag skulle ta en bild)

Haft en supermysig med mormor och morfar, denina och mamma på nämndö. Strålande sol, vatten, båtar, familjen! Grym blandning.

Knappt uppdaterat idag, förlåt. Fått kommentarer om att jag borde uppdatera mer, och jag ska försöka hinna med. Sen så vill ja inte heller bara skriva för skrivandes skull så då bli det lätt såhär.

Av Pauline Johansson - 26 juli 2012 14:46

Är ute och åker i Stockholmsskärgård med mormor och morfar, riktigt härligt! Underbart väder också, galet varmt!

Av Pauline Johansson - 26 juli 2012 07:58

Gick upp vid sju drog på mig träningskläder och gick ut och joggade. Nu sitter jag på balkongen och äter lite frukost! Duktig tjej.

Av Pauline Johansson - 25 juli 2012 21:42

Dock blev det precis halvlek.
Förlåt för att jag knappt har bloggat men har en ganska krisig situation i mitt liv.. Så idag har jag bara varit med min familj hela dagen. Började med en mysig picknick vid bryggan nere vid kajen där jag bor, sen så shoppade vi lite behövliga saker. Vi har ätit god middag. Under middagen planerade vi om våra planer inför nästa sommar! Så sjukt spännande, gjorde mig riktigt glad! Och nu sitter vi alla framför TVn och tittar på dam fotboll hehe. Mysigt, behöver det.

Skapa flashcards