Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2012

Av Pauline Johansson - 31 augusti 2012 16:11

Som jag längtat hihi! :D

Av Pauline Johansson - 31 augusti 2012 12:39

Har lunch rast just nu, sen har vi svenska som är sista lektionen! Är på rätt bra humör bortsett från att vädret är så sjukt DEPRIMERANDE! :( Men får hitta på och göra saknar hela tiden för att komma på andra tankar. Puss

Av Pauline Johansson - 31 augusti 2012 08:28


Äntligen fredag! Känns sjukt skönt, behöver verkligen helg nu! Börjar tio idag och slutar kvart över två. Nice! Efter skolan ska jag hem till mamma en stund och vänta på denina för hon ville att jag skulle fälja med till en affär, Style by Tyra tror jag. Så då känndes det ganska onödigt att åka hem till Rönninge när jag ändå redan är inne i stan! Sen så ska jag ut ikväll, träffa min prinsessa! & Godmorgon föresten!  Jag just nu,

Jag vet.. DUCKFACE.

Av Pauline Johansson - 30 augusti 2012 21:53

     

Av Pauline Johansson - 30 augusti 2012 16:24

Hejsan!
Slutade 10 i fyra idag som sagt så just nu sitter jag på pendeln på väg hem! Sitter och lyssnar på lite musik, finns inte så mycket annat att göra. Så tänkte att jag kunde tipsa om en låt! Den fastar verkligen, tuggummi-låt som man alltid sa när man var yngre!

När jag kommer hem väntar middag! Är så sjukt hungrig. Har ingen lunch på schemat på torsdagar så sprang till donken på en rast och tryckte i mig två cheesburgare. Mättade för tillfället men nu är jag hungrig igen haha :P Som tur så har pappa gjort lyxmiddag idag thihi!

Låten heter "hot right now"- Rita Ora

Av Pauline Johansson - 30 augusti 2012 09:40

Godmorgon!       

Har sovmorgon idag, så har precis blivit klar. Ska göra lite kaffe och sen tänkte jag börja gå ner mot tåget. Börjar 11.25, så skönt!! Slutar dock fyra idag, så är inte hemma förns kanske fem, kvart över fem  


Av Pauline Johansson - 29 augusti 2012 11:46

Kolla va dom satt upp överallt i skolan idag! 2 veckor kvar, fyfan va roligt! Dock har jag inga "militär" kläder. Så något sånt får jag införskaffa! :)

Av Pauline Johansson - 28 augusti 2012 20:16

Snacka om att jag bara vill dra. Dra ifrån sverige. Sitter och lyssnar på massa härliga sommar låtar, och låtar som vi sönder spelade när vi var i Thailand förra sommaren! Sitter samtidigt och kollar igenom bilderna från den resan. Vill bara till baka, det var verkligen en oförglömlig resa. Vill verkligen utomlands nuuuu   

   

Skapa flashcards