Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Ni får räkna med att jag tar uppehåll från bloggen då och då.

Av Pauline Johansson - 15 augusti 2012 19:48

Yes, som rubriken säger så tänker jag blogga när jag känner fört, droppa något då och då. Ni kan hålla utkik i mellan åt. Men kommer inte uppdatera vardagligen.. Tråkigt men vafan bloggen ser ut som stryk, jag har inget intresserat att skriva om. Hade varit lättare om ni kunde lämna någon kommentar om vad ni vill läsa om. Tips på någonting eller vad som helst. Dock lät ni inte kommentera heller, gör ni aldrig haha.. Aja men ha det grymt så bjuder jag en bild på mig från igår.

 
 
Mikael

Mikael

16 augusti 2012 00:40

Hej! Jag har ju skrivit till dig tidigare och jag vill börja med och skriva att du har en jättebra blogg och jag tycker att utseendet på din blogg är jättebra särskilt Headern den är jättesnygg. Förlåt att jag inte har kommenterat din blogg på länge men det har hänt så mycket jobbigt nu på senaste tiden bland annat så har jag haft problem med vissa vänskapsrelationer fattar verkligen inte hur falska vissa människor kan vara och så har jag ju legat på sjukhus i typ 1 månad jag har skrivit ett litet inlägg om sjukhusvistelsen och det men jag ska skriva en del till när jag får tid. Ett tips är att inte bara skriva om saker som du har gjort under dagen utan skriv även lite aktuella grejer som händer på t ex TV typ som Idol eller Melodifestivalen det l9ockar till sig endel läsare jag höjde i alla fall min besökarstatus när jag skrev om Idol och Melodifestivalen men du kan ju även skriva om saker som du är intresserad av som t ex så lägger ju jag lite då och då upp bildbomber på min blogg för att jag är intresserad av att fotografera du får gärna kommentera fotona på min blogg förresten. Men om du är intresserad av fotboll, ridning eller varför inte målning så skriv då lite om det. Eller om du har The sims 3 så kan du skriva om det, jag gör det ibland och det lockar också till sig några läsare och till och med en och annan kommentar för lliksom de flesta vet ju vad Sims är för något. Men jag vet ju hur det är jag hjar inte heller så mycket att skriva om men jag försöker ändå att skriva ett inlägg då och då även om det inte är varje dag. Jag tycker i alla fall att din blogg är jättebra! :D Kolla gärn min blogg och lämna gärna en kommentar! :D

http://www.swedenmikael.bloggplatsen.se

Pauline Johansson

16 augusti 2012 17:14

Tack Mikael!
Men har svårt med inspirationen för tillfället. Får hoppas att den kommer tillbaka så småning om.

 
Mikael

Mikael

16 augusti 2012 22:25

Hej igen! Okej då men du får nog tillbaks inspirationen snart ska du se! :D

http://www.swedenmikael.bloggplatsen.se

Pauline Johansson

16 augusti 2012 23:14

Ja, hoppas det i alla fall! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards