Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

Höst inspiration.

Av Pauline Johansson - 19 augusti 2012 22:45






Åh, Låter nog rätt sjukt men jag är glad att sommaren är över snart. Tycker att övergången till höst är så mysig! Och dom b.la de här bilderna får mig bara att längta ännu mer! I höst så kommer jag ha på mig mycket blusar, jeans, mysiga och stora koftor, boots! Åh, mums! Vissa dagar är fortfarande lite för varma. Men om någon månad ungefär! 

 








     

PS. Ni får tyvärr stå ut med att jag vissa dagar bloggar mer än andra.. Men det kommer och går.





 
 
Mikael

Mikael

19 augusti 2012 23:09

Hej igen! Till och börja med så ville jag skriva att jag också tycker om hösten för den årstiden är så mysig med varma kläder och varm choklad och sådär. Sen så har jag läst några av frågorna som du har svarat på och jag blev faktist jättearg över den där frågan över Varför du och din Pojkvän har gjort slut liksom den som skrev kommentaren måste ju fatta att om du inte har gått ut med det i bloggen so vill du ju förmodligen inte att andra ska skriva om det och dessutom så tycker jag att man har rätt till ett privat liv oavsett om man bloggar eller inte. Men bry dig inte om sånna fåniga kommentarer folk borde verkligen skärpa till sig när det gäller att skriva på Internet och särskilt på Facebook man kan inte bara häva ur sig saker och ting och sen tro att inte folk kan bli sårade. Som t ex så startade jag upp en demostration på Facebook som var mot rasism där jag bland annat skrev att jag tyckte att SDs politik var rasistisk och till en början var det bara en diskussionm men sen började de med personliga påhopp om att min blogg var dålig och att jag var fjollig och så pga bloggen och det sårade faktist för jag ville ju bara göra världen till en bättre plats eller åtminstonde få folk att tänka efter innan de yttrar sig rasistiskt men istället fick jag bara en massa kränkande kommentarer dock så gick mina vänner in och försvarade mig vilket var tur för annars så hade jag nog brutit ihop helt. Men i alla fall så hoppas jag att du mår bra och bry dig inte om de där kommentarerna. Ha det bra! :D

http://www.swedenmikael.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards