Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2012

Av Pauline Johansson - 27 augusti 2012 17:50

Är så sjukt trött på sverige! Vill utomlands igen, för om vädret ska vara såhär så.. Vädret var så sjukt deprimerade imorse 05.25 när jag gick upp. Det regnade, det va mörkt, kallt, förjävligt! Sen så har jag haft huvudvärk och varit jättetrött heeela dagen.. Ingen bra start på veckan överhuvudtaget!  Men nu är jag hemma i alla fall.

 


Vilket glatt inlägg det blev haha.. Men tänkte att jag skulle internett shoppa lite för att bli på lite bättre humör. Funkar alltid nu för tiden, dock så hatar jag att vänta på sakerna! Men sånt man får ta lixom  Tänkte tipsa på lite snygga höst/vinter jackor och skor ikväll också! 

 

Av Pauline Johansson - 26 augusti 2012 18:12

Hello! Sitter och väntar på mat, är sååå hungrig! Sitter btw och väntar på en donken drive-in?! Snabbmat var det va? Ajaj. De sa 3-5 minuter i kassan och vi har suttit i 15 ungefär! Mamma fuckade ur också och gick ut till luckan igen hahah.. Helt rätt. Det va inte så att vi gjorde värsta beställningen heller? Så nu har dom kommit med massa bortförklaringar och maten är hoppningsvis på G. 


Av Pauline Johansson - 26 augusti 2012 12:48

Usch så deprimerande att vakna till det här grå vädret! Ännu en till mörk söndag. Som tur är har jag lite planer för dagen så jag hoppas det får mig på andra tankar. 

Bild ifrån våran lägenhet.. Man ser dock inte på bilden att det ÖSREGNAR.



Av Pauline Johansson - 25 augusti 2012 21:00

Av Pauline Johansson - 25 augusti 2012 18:18

Hej alla fina! ♥  

Om tio minuter så ska jag ta tvärbanan mot Salem. Ska träffa alla mina älsklingar! Har inte varit i Salem på 1000 år! Av flera anledningar men ikväll så, dock fattas Jennifer!  Men vi ska se till att hitta på någonting kul ändå! Så här ser jag ut idag. Hoppas ni får en asgym kväll! Pussar! 

   

Av Pauline Johansson - 25 augusti 2012 15:27

Av Pauline Johansson - 24 augusti 2012 08:42

Godmorgon!  

Åh vad jag älskar mitt nya schema!! ♥ Ätligen fredag och den börjar jag givetvis med en sovmorgon, love my life!  Är på jättebra humör idag, hoppas att det fortsätter så bara. Om mindre än en halv timme sitter jag på tvärbanan på väg till skolan. Har en kort dag idag slutar kvart över 2! Hur grymt?! Efter skolan ska jag förhoppningsvis möta min homie Jennifer och dra till salem. Jennifer du skulle smsa mig igår kväll, vart är smset? 

 

Ovido - Quiz & Flashcards