Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under augusti 2012

Av Pauline Johansson - 22 augusti 2012 22:28

Jag börjar skolan kl 13.00 imorgon så har en rejäl sovmorgon! Älska torsdagar <3 Men nu tänkte jag vara lite social på internet haha, godnatt bi alla fina!

Av Pauline Johansson - 22 augusti 2012 22:05

   

Av Pauline Johansson - 21 augusti 2012 21:00

Sitter just nu inne på massa shopping sidor och klickar hem massa fint. Måste uppdatera garderoben med lite höst saker! Bara massa sommar plagg som ligger och skräpar just nu, känns rätt på värdelöst.

SOMMAR FÖRSVINN, Kom ordentligt nästa vår/sommar istället. Någon som håller med? Hehe ja, det var väll det jag tänkte  Hittar så mycket fint när jag klickar omkring! Hittat ett par boots, asså to die for. Dock vet jag inte vart man kan köpa dom i affär? Vill inte beställa, det är så vikitg för mig att dom sitter bra! Är tyvärr pet-noga..! Visar er sakerna sen när jag fått dom, thihi.

Me right now.. Just nu ofräsch och trött brud. Haha! Ska kasta mig in i duschen såfort den blir ledig sen tänkte jag mysa en liten stund innan jag hoppar direkt i säng!

 

Av Pauline Johansson - 20 augusti 2012 17:52

1. One more night- Maroon 5

2. Some nights- Fun 
3. Good time- Owl city, Carly rae Jepson 
4. Little talks- Of monsters and men
 
Dom ligger btw i ordning.
 
Av Pauline Johansson - 20 augusti 2012 16:32

Hello! Hemma från skolan. Idag var första dagen med riktiga lektioner. 2 och 3orna kom också till skolan idag. Haha snacka om att känna sig liten, OCH utstirrad! Haha perfekt. Känndes som en lång dag idag. Va vid skolan kvart över åtta (dock 1 timme för tidig. Men som tur var inte jag den ända.) Och slutade kvart över tre. Har sådan sjukt huvudverk!! Mycket nytt och redan läxor och massa provdatum! Helt sjukt. Men bara tre år! Det klarar jag hehe. Jag idag.

 

Av Pauline Johansson - 19 augusti 2012 22:45






Åh, Låter nog rätt sjukt men jag är glad att sommaren är över snart. Tycker att övergången till höst är så mysig! Och dom b.la de här bilderna får mig bara att längta ännu mer! I höst så kommer jag ha på mig mycket blusar, jeans, mysiga och stora koftor, boots! Åh, mums! Vissa dagar är fortfarande lite för varma. Men om någon månad ungefär! 

 








     

PS. Ni får tyvärr stå ut med att jag vissa dagar bloggar mer än andra.. Men det kommer och går.





Av Pauline Johansson - 19 augusti 2012 20:15

Under min bloggsvacka har jag fått lite frågor som jag tänkte att jag skulle besvara nu. 

 

 

Svar: Det finns en "kod" som du ska kopiera. När du har gjort det skapar du en ny menyavdelning. Du måste byta så att det står HTML-kod. När det gör det klistrar du in koden och väljer ett namn för den nya abdelningen. Sen sprarar du, då borde det vara klart!

 


Svar: Hej Anna! Gud vad underbart söt du är!! Jag gör inget speciellt, utan jag gillar bara att gå till skolan. Försöker alltid omvandla all min negativa energi till någonting positivt! Thats how I do it. Kram! ♥

 


Svar: Du måste verkligen vara "okänd". Facebook vän. Har inte gått ut med det i bloggen precis. Men nej. Jag ljög inte om att jag älskade honom. Verkligen inte! Och varför jag gjort slut tänker jag inte gå ut med i bloggen för det är ingenting som jag tycker angår er överhuvudtaget. 


 

Svar: Jag använder en parfym från Ralph Lauren (vet inte vad den heter för det står inte på flskan) och Marc by Marc Jacobs Daisy.

Av Pauline Johansson - 19 augusti 2012 19:39

Hejsan alla glada! ♥

I Torsdags så började jag skolan. Gymnasiet! Ni som följt bloggen ett tag vet att jag går på Östra Real, sam/sam. Än så länge känns allting jättebra! Har inte haft några lektioner ännu, men imorgon kommer allting igång på allvar. Det käns både bra och lite jobbigt om jag ska vara ärlig. Det är nu det gäller.

I tordags fick jag även en ny dator av papi! En MacBook Air, precis så som rubriken lyder. HELT KÄR. Tack pappa!! Det kom från ingenstans. Min PC som blivit närmre tre år ville inte fortsätta leva. Eller alltså, den hade fått en hel del stryck och den hade ingen batteri tid kvar, så kunde inte använda den utan laddare. Lite knas. Men vi drog till Heron City för att äta middag och efteråt drog vi in på media market. Där inne hände det. Den blev min hihi ♥ Kanske lusten och inpirationen kommer tillbaka nu lite? Sitter iaf mer vid datorn nu hehe.. Älskar verkligen camen på den, mycket bättre kvalité på bilderna nu!! Me like  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards