Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Svar på tal.

Av Pauline Johansson - 19 september 2012 19:34

Tycker det är så tråkigt att behöva få sånna här kommentarer så jag verkligen ALDRIG snackar skit om någon! Jag måste nog få säga att jag är en av de ärligaste personerna som finns. Låter säkert som att jag är jätte ego.. Men, jag ljuger aldrig & jag har en väldigt ödmjuk personlighet. Jag hatar att ljuga och jag hatar ännu mer personer som ljuger. Det är det värsta som finns! Alla måste lära sig att sanningen alltid kommer fram hur som helst. Sen så är det alltid lättast att komma ihåg sanningen också. Man behöver då aldrig komma ihåg vad man sagt. Sen så sårar man så många i sin omgivning när man ljuger. Jag har blivit uppfostrad så som man borde bli uppfostrad. Så nu vet ni en sak till om mig. 


Så till kommentaren. Jag har spårat upp din IP-adress och jag vet precis vem du är. Sitter nere i Visby på lilla Gotland och skriver elaka kommentarer till folk du inte ens känner. En mer tragisk männsiksa får man leta efter! Jag hoppas du förstår att du inte gör mig ledsen med denna kommentar. Du borde bara göra något mer vettigt av din tid än att sitta i ditt mörka lilla rum och skriva massa onödiga kommentarer.

 


 
 
Sara

Sara

19 september 2012 20:00

saaatan va vacker du är! skjut lik kenza också!

http://dindrottning.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

19 september 2012 22:27

Hej såg att du gör headers kan du fixa en till mig då?:D

http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards