Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

why do bad things happen, to good people? seems that life is just a constant war between good and evil.

Av Pauline Johansson - 30 september 2012 17:30

Jag läste precis ett inlägg om mobbning som Jennifer skrivit på sin blogg och ja ni. Det känns som jag kunde ha skrivit vissa bitar ur den själv.. Snacka om att vi tänker helt lika när det gäller den här biten. Tänkte lägga ut en bit av inlägget på min blogg. Självklart länkar jag hennes blogg också! [LÄNK]


Hur fan kan man mobba en person? Trycka ner någon? Hur kan ens sånna grova ord komma ur en sån liten mun? Och hur kan man dessutom inte känna den minsta skuldkänslan? Inte känna sig det minsta dålig? Blir så jävla äcklad av sånt här beteénde. Det är rent ut sagt helt jävla vidrigt. Det här är det som upprör mig mest, för förstår mig verkligen inte på hur man kan tycka om att leva på det här sättet, att konstant behöva såra en annan person. Varför vill man inte se personer le istället? För vafan tjänar du på att se någon annan ledsen?

 

Så ni som läser det här och tycker det är kul tycker jag synd om för då har ni något allvarligt fel. Det är inte friskt. Snälla va med och ändra på dagens samhälle, för jag skäms att leva i det. Skäms åt dom som förstör en persons liv genom att kasta ur sig ord, och jag är, har alltid varit och kommer alltid vara på de svagas sida. Kommer alltid vara emot mobbning och allt vad de innebär, och jag kommer även föralltid även göra det jag kan för att stoppa det. Hade jag själv varit där så lovar jag att mobbaren hade skämts ihjäl och begett sig hem till sitt mörka lilla rum hemma hos föräldrar som inte lärt dom skilja mellan rätt och fel. Tack för mig. ///J

    

 
 
Ingen bild

nunofagun.bloggplatsen.se

30 september 2012 18:44

Vilket otroligt bra inlägg och power to you! Jag är på till 100% och jag håller med dig om att man skäms. Hoppas se mer sådant i din grymma blogg, du kan inspirera så många så keep up the good work!

 
Ida

Ida

30 september 2012 18:44

Bilden var ju fantastiskt målande och rättvis om hur det känns. Den har fångat känslan liksom!

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
elin

elin

30 september 2012 19:28

Ja det är förfäligt.. en närstående till mig blev utstött och nedtryckt som mindre som satt djupa spår i henne. fyfan.

http://www.mselin.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Andreas

30 september 2012 20:14

Grymt bra blogg. Följ min blogg 83.bloggplatsen.se. Skriver varje dag.

Pauline Johansson

30 september 2012 22:19

Tack så mycket!

 
Linda

Linda

1 oktober 2012 10:51

Jag håller me dig, de e så hemskt, blev själv mobbad när jag gick i grundskolan. förjävligt! fast blev en stark person nu och klarar inte av att veta att nån pratar skit om mig, då e jag mogen & går fram & frågar varför den pratar skit om mig.
förjävligt då,men stark nu:)

http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards