Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under september 2012

Av Pauline Johansson - 9 september 2012 20:00

Nu börjar xfactor! Är det bara jag som ska kolla?  

Och för er som inte vet vad det är (om det nu finns någon som inte vet haha) så är X Factor en musiktävlingen som skapat riktigt stor tittarsuccé i lflera länder och som också tagit fram flera stycken världsartister som t.ex Leona Lewis, Shayne Ward och One direction. Det är juryn som avgör om artisten går vidare eller inte. Vet inte vilka som sitter i jusryn i sverige förutom Ison då. 

 

Av Pauline Johansson - 9 september 2012 19:20

Kan ju börja med att säga att det faktist är en MIRAKEL PRODUKT! Jag trodde aldrig att det skulle funka när jag beställde den i Juni. Men det gör det! Är inne på min andra dos redan. Använder den inte varje dag längre, utan 3 dagar i veckan istället! Rekommenderar den verkligen till er som har lite kortare ögonfransar! Jag hade typ "stumpar" och int riktigt men de var inte långa någonstans och nu är de jättelånga!  Blir inte ens någon skillnad med eller utan lösögonfransar, hihi. Har tyvärr ingen förebild men här har ni en efter bild. Mycket tjockare, mörkare och längre! 

   

 


Observera att jag är helt osminkad haha..

Av Pauline Johansson - 9 september 2012 14:24

 

Här är jeansen. Dom är köpta på Carlings för 299;- Bra pris va?  

Av Pauline Johansson - 9 september 2012 11:24

Goodmorning!

Kan ju bara säga att min söndag inte började pra överhuvudtaget.. Sätter mig för att titta på TV när min lilla syster kommer och vill leka en lek. Hon säger att det tar tio sekunder så jag sa ja. Hon bad mig klämma på min haka så hårt jag kunde, hon gör det samma. Och när jag släpper har jag värsta blåmärket!  Hon visste ju det här, så hon klämmde inte ens på sig själv.. ÄR SÅ HÄR ARG. För nu måste jag gå runt med ett blåmärke på hakan i flera dagar! Observera att  min syster är 14! Man kan ju tro att hon är 5.

 

Mamma står i köket och lagar frukost till oss här hemma. Är jätte hungrig så det kommer sitta bra.

Kommer sen att göra mig iordning för att ska iväg att fira min moster som fyller år idag. Tänkte att jag kunde visa er jeansen jag köpte igår då!

 

Av Pauline Johansson - 8 september 2012 22:30

Godnatt kära ni! Ska försöka bli bättre att blogga underdagarna. 

Jag sitter nu på min säng och ska strax göra mig iordning för sängen.

Idag har jag varit och firat en familjevän som fyller 18 år idag. Det bjöds på massa god mat och trevligt sällskap. Dock kännde jag mig som en zombie haha.. Varit så trött hela dagen! Känner att det passade perfekt med att få helg nu. Dem kör hårt med oss i skolan, redan från börja. No mercy där inte!! I alla fall, hann köpa mig ett par jeans idag, ett par typ vinröda! Whoop, visar er dem imorgon!  Känner att det har blivit massa "strö-shopping" den här veckan..? Vi hörs imorgon när jag vaknar! 


Jag idag.

Av Pauline Johansson - 8 september 2012 14:03

Har har ni min outfitt för idag då. Körde på långklänning. Inte så likt mig men kännde bara fört! Haha.. Typiskt mig. 

 

Smickrade bild hhehe.. men hade brottom. Bjuder!

Av Pauline Johansson - 8 september 2012 13:00

Hejsan finisar! Förlåt för att jag aldrig uppdaterade som jag sa att jag skulle göra.. Men hade ingen tid till det, tyvärr! Jennifer sov iaf här. Vi var så sjukt trötta igår kväll också så vi somnade väldigt fort kan jag ju bara säga haha. Och imorse var vi tvungna att gå upp tidigt för jag skulle iväg till stallet. Bi körde hem henne på vägen dit. Lektionen gick jättebra. Red min bebis Uvarone också! Så mysig häst, går inte ens att förklara!


Nu sitter jag här på mitt rum färdig sminkad. Måste bara platta håret och sen så behöver jag välja kläder. Och har sån häääääär ångest. vet inte vad jag ska klä på mig. Vi ska bort senare så har panik. Får alltid så vet inte varför  Men det blir nog bra ska ni se haha.. Lägger upp en dagens också innan jag åker!

 

Ovido - Quiz & Flashcards