Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under september 2012

Av Pauline Johansson - 7 september 2012 16:07

Hejsan! Slutade vid halv två idag så skönt! Åkte till John Bauer för att träffa Golan, vilken lirare älskar verkligen henne!Åkte med henne till Årstabeg och där chillade vi idag och hade en mysig prat stund om allt och inget. Ville träffa henne ikväll men det blev lite knas. Ska i alla fall snart åka in till stan för att möta Jennifer och "Åke" haha. Sen så ska jag och Jennifer väll äta och vänta på Rickard. Vet inte riktigt vad vi ska göra men någon lär vi hitta på! Sen ska även Jennifer slagga hos mig vilket ska bli mys. Inte ofta vi är ensamma. Haha jag vet att det kan misstolkas men snälla gör inte det.. Så ska dra mig mot bussen nu. Uppdaterar er lite senare igen!  

Fett snygg!

Av Pauline Johansson - 7 september 2012 08:53


Godmorgon!

Här är koftan jag köpte på Odd Molly igår. Lovade ju er att visa upp den. Här är även dagens outfit. Svarta jeans och koftan  Yeahh, men nu ska jag börja röra mig mot skolan! Slutar kvart över två idag så det ska bli jätte skönt!

Av Pauline Johansson - 6 september 2012 22:16

Nu ska jag sova! Är så himla trött, trots att jag sovit 10 timmar inatt haha! Men först ska jag slänga mig i duschen en snabbis! Godnatt från mig.

   

Av Pauline Johansson - 6 september 2012 21:01

Det här fick jag med mig hem idag, hihi visar er imorgon!  För plagget blir inget bra på bild. Så fotar hur den sitter på mig imorgon istället.

 

Av Pauline Johansson - 6 september 2012 16:55

Av Pauline Johansson - 6 september 2012 16:40

Tack så mycket för alla kommentarer och mejl jag fått med massa tips på folk som gör headers! Nu har jag mejlat ett par personer så får se hur det blir!     

 

Av Pauline Johansson - 5 september 2012 19:11

Nu är jag hemma igen, är så sjuuuuukt trött och hungrig ska ni veta! Men mamma står och lagar mat och imorgon börjar vid 13.00, så i natt ska jag få sova ut! Älskar mina torsdagar ♥ Det jag egentligen tänkte fråga var om det är någon av er som gör headers? I really need a new one! Det hade varit as schysst, länkar självklar eran blogg om ni har någon! Mejla mig eller släng en kommentar om du eller du vet någon som gör! pauline-johansson@hotmail.com 

Me right now, haha.. 

Ray? Can u please text me?



Av Pauline Johansson - 5 september 2012 09:29

Sitter har nu på tvärbanan på väg till gullmars. Skönt med sovmorgon idag kände att det verkligen behövdes!

Ovido - Quiz & Flashcards