Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under september 2012

Av Pauline Johansson - 27 september 2012 10:18

Tack lejla för din otroligt fina kommentar!!! Du gjorde precis verkligen hela min dag! Blir så himla glad av sånna här kommentarer! Tacktacktack  


Blir dock väldigt irriterand på mig själv, jag är så sjukt klantig!  Skulle svara på hennes kommentar men istället för att klicka på "spara svaret" så råkar jag trycka på "ta bort kommenaren".. Ahhhh. så nu kan jag inte länka hennes blogg heller! Lejla, kommentera gärna din bloggsadress så länkar jag din blogg!  

Av Pauline Johansson - 26 september 2012 19:56

Rihanna släppte ju en nya låt idag! Så sjukt bra! Ny drog, verkligen! 

Av Pauline Johansson - 25 september 2012 19:53

Fyfan vad lurad jag blev hahah.. Det har gått ett bra tag sen vi sågs sist nu.

Du var min första riktiga kärlek. Om du bara visste hur kär jag var i dig. Även fast alla ändå hela tiden berättade vilket äckel du var. vad ska man säga lixom.. Det jag fortfarande inte kan få in i mitt huvud är att allt du sa bara var en lögn? Du såg mig i ögonen och sa massa saker som du inte ens menade.. Jag fattar inte hur du har så lite självkännsla att göra så. Så mycket som påminner mig om dig. Dofter, vägar, låtar, texter. Jag som trodde du skulle vara mogen, men det var du fan inte hahaha, skrattretande när en så pass gammal kille håller på som du. Men nu är jag bara tacksam. Det hade väll hänt förr eller senare ändå så. Thank you for having made me stronger!

    

Av Pauline Johansson - 24 september 2012 10:24


Av Pauline Johansson - 23 september 2012 20:26

       

Av Pauline Johansson - 23 september 2012 19:42

Idag innan vi åkte och firade min kusin Rebecca som fyllde 21 i veckan så åkte vi till Kista Gallerian. Blev lite shopping hihi. Blev bara lite basic saker! 


En grå mysig tröja från BikBok och Toffsar haha alltid bra att ha (Y)


Ett par svarta jeans till från Carlings  



& en halsduk, hittade en sån med volanger jag letat efter ett tag!  



Skapa flashcards