Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under september 2012

Av Pauline Johansson - 21 september 2012 10:19

Det är äntligen fredag. Jag har studiedag och äter mango till frukost! Kan det bli bättre?!  Det kan det! halv ett ska jag till Salem och möta Golan vi ska till våran gammla skola. Den jag i stort sätt växte upp i! Åhh, sakar allt det där jättemycket! Så ska bli kul att åka dit!  

 

Av Pauline Johansson - 20 september 2012 17:23

Åkte in till stan med Denina en snabbis. Vi köpte en födelsedagspresent till mami. Hon fyller ju år på lördag. Skulle vilja lägga ut en bild på vad vi köpte men det kan hända att hon tittar in här och det vore ju inte så kul, haha!  Hur olika kan ett par hel syskon egentligen bli? Vi är vekligen inte lika någonstans!!

   

Av Pauline Johansson - 20 september 2012 15:27

 

Av Pauline Johansson - 20 september 2012 14:15

Slutade vid lunch idag då jag inte har något moderna språk än. Upptäkte då att jag hade glömt mina nycklar hemma imorse så frågade mamma när hon hade lunch och drog dit. Hon slutade också så vi åkte tillsammans till Östra Real och skrev ut mig! Nu är jag fri därifrån. Känndes lite jobbigt när jag var där. Min nu gammla klass satt ute och hade det bra, åhh  Men det kommer bli bra för mig också. Eller ja det hoppas jag i alla fall att det blir! Vi passade på att äta lite lunch på Phuket Island ocksåMysig liten stund med mammsen hihi.

 

 

Av Pauline Johansson - 20 september 2012 10:43

Sitter i skolan och det är riktigt segt. Men imorgon är jag ledig då vi har studiedag! Sjukt skönt. Ska faktiskt med lillesyster till skolan, alltså där jag gick i grundskolan och hälsa på hihi  

Bjuder på mindre smickrade bild haha..

Av Pauline Johansson - 19 september 2012 23:30

Acne killer ska tydligen vara en ansiktsmask som tar bort finnar, pormaskar, orenheter och överflödigt fett från huden på bara några minuter? Dem säger att den bokstavligen ska dra ut finnarna osv ur huden? Låter riktigt äckligt haha! Men vilken mirakel produkt tycker ni inte? Om den nu bara funkar haha..  

 

 

Av Pauline Johansson - 19 september 2012 19:34

Tycker det är så tråkigt att behöva få sånna här kommentarer så jag verkligen ALDRIG snackar skit om någon! Jag måste nog få säga att jag är en av de ärligaste personerna som finns. Låter säkert som att jag är jätte ego.. Men, jag ljuger aldrig & jag har en väldigt ödmjuk personlighet. Jag hatar att ljuga och jag hatar ännu mer personer som ljuger. Det är det värsta som finns! Alla måste lära sig att sanningen alltid kommer fram hur som helst. Sen så är det alltid lättast att komma ihåg sanningen också. Man behöver då aldrig komma ihåg vad man sagt. Sen så sårar man så många i sin omgivning när man ljuger. Jag har blivit uppfostrad så som man borde bli uppfostrad. Så nu vet ni en sak till om mig. 


Så till kommentaren. Jag har spårat upp din IP-adress och jag vet precis vem du är. Sitter nere i Visby på lilla Gotland och skriver elaka kommentarer till folk du inte ens känner. En mer tragisk männsiksa får man leta efter! Jag hoppas du förstår att du inte gör mig ledsen med denna kommentar. Du borde bara göra något mer vettigt av din tid än att sitta i ditt mörka lilla rum och skriva massa onödiga kommentarer.

 


Ovido - Quiz & Flashcards