Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under september 2012

Av Pauline Johansson - 19 september 2012 19:18

Den här tablettasken låg på min tallrik när vi skulle äta middag idag. Påminner mig så mycket om när jag var yngre. Fick alltid tablettaskar då. Salta katter, tuttifruttiZoo osv! Kommer ihåg när jag och min lillasyster alltid tjatade om en tablettask så fort vi gick någonstans! Åh, vilka härliga minnen!  

Av Pauline Johansson - 19 september 2012 17:00

  

Av Pauline Johansson - 19 september 2012 15:23

 

Mormor hade med sig en mango till mig igår! Aaahhh, så gooott! Jag är en riktig mangomännsika haha. Är ni galna i någon speciell frukt?

Av Pauline Johansson - 19 september 2012 14:34

Det är så segt att vara i skolan nu i början eftersom jag behöver en dator till allt jag gör. Och jag har ju ingen dator än  Allt har blivit så komlicerat nu när jag är bytt. Är inskriven i två skolor.. Så får fortfarande frånvaro ifrån Östra R.. Ska åka dit imorgon med pappa och prata med dem. vill ju inte ha frånvaro när jag faktiskt är i skolan haha. 


Fick gå hem och jobba istället. Här hemma har jag ju faktiskt en dator. Så ska försöka göra uppgiften så gott jag kan. 

 


Av Pauline Johansson - 18 september 2012 19:23


Tisdagsmys med familjen idag, moster & mormor kom över på middag. Alltid lika mysigt  Vi körde på tre rätters, sjukt gott! Snart blir det efterrätt också! Mumma      

Av Pauline Johansson - 18 september 2012 17:30

Tänkte att det kanske var dags att svara på era frågor. Fråga gärna mer nästa gång, får jag tillräckligt med frågor då så kanske jag till och med svarar på dem i ett video inlägg!  

 

Anonym:

oskuld?- 
hur gammal är du?- 15  

 

Andreas:

Gillar du boxershorts?- Gör jag väll haha.
Hur gammal är du?-
15 
Var kommer du ifrån?-
 Från stockholm  


Anonym:

varför söker inte du till modellagenturer?- Snart så  Haha..


Elise:

Favoritmaträtt?- Jag vet faktiskt inte.. Men gillar verkligen sushi haha!
Favorit film?- Finns så många bra filmer, men älskar spider man filmerna  
Din högsta dröm?- Vilken svår fråga! Men det skulle väll vara att kunna göra saker som att resa osv när jag blir äldre utan att bli hindrad för att jag inte skulle ha råd.
Jag skulle inte vilja möta en/ett...i mörkret?- Mördare/våldtäcksman, ofc!
Älsklingsbok?- Hypnotisören alla gånger!
Var ser du dig själv om 5 år?- Förhoppningsvis så har jag flyttat hemifrån, har jobb och pojkvän.


Color baby

Har du något djur?- Ja, har en katt. Sen har jag väll en häst också men den rider bara Linda på.

Har du ett kontrakt med någon modellagentur? för du är så himmla vacker !!!:-D- Åh men tack! Nej det har jag faktiskt inte  

 



Av Pauline Johansson - 18 september 2012 16:38

Nämen titta vad jag fick med mig hem idag!  Hurra för entligen bättre bilder till bloggen people!  

 

Skapa flashcards