Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under oktober 2012

Av Pauline Johansson - 31 oktober 2012 16:45

Hej på er sötnosar!  
Det är så här va. Pauline har åkt till Barcelona med sin mamma, lillesyster och storebror och kommer inte hem förnst på fredag, den 2:a november. Om ni har missat vad hon ska göra där så kan jag berätta det för er. Hon ska shoppa! Det är det som hela resan kommer bestå av i princip och nej jag är inte ett dugg avundsjuk. Ca 20 grader varje dag och hon får uppdatera gaderoben med massa nya & fina plagg från Spanien, liksom man ba okej skit på dig långsamt   Men i allafall, för att inte bloggen skulle stå orörd i dessa tre dagar har hon bett mig uppdatera då och då. Och det är väl självklart att jag ställer upp och gör det!   Jag äger själv en blogg tillsammans med en tjejkompis, dock skriver jag bara där för att jag ska kunna gå tillbaka som äldre och läsa om vad jag ha gjort i mitt liv. Så jag är absolut inge bra på att blogga haha! Men hoppas ni överlever ändå   För er som precis har hittat hit så heter jag Jennifer och jag är Paulines broder från en annan moder. Vi gör typ allt med varandra! Men för er som är trogna läsare till denna magnifika blogg; Hello again   ni vet ju att jag har gästbloggat här förut.


Eftersom att jag inte har någon aning om vad jag ska skriva om, så tänkte jag förutom att improvisera några inlägg även blogga om dessa 2 saker.
1. Min & Paulines vänskap + bilder på oss tillsammans.
2. Låtar som spelas flitigt på min spotify. (Så kan ni även få tips på låtar)


Kul va?!  Så håll utkik i bloggen så dyker det upp lite inlägg då och då. PUSS

Av Pauline Johansson - 29 oktober 2012 20:38

Av Pauline Johansson - 29 oktober 2012 16:09

Igår så hade Vanessa och hennes kompis Ida en halloween fest i folkethus i Rönninge! Så jag och Denina gick dit. De var jätte mycket folk där verkligen. 130 personer hehe! De hade till och med gästlista, grymt kul!  Vi blev hämtade av Linda runt kvart i ett, somnade verkligen direkt när jag kom hem! Haha, standard 

Jag tänkte på en grej igår när jag var där. Halloween då ska man klä ut sig, såklart?! Men då ska man väll klä ut sig "läskigt" eller hur? Men folk kom som änglar, cowboys, flamingos, prinsessor osv.? I don't get it? Vad är det som är läsigt med en prinsessa? Hallå? Ni ska vara "läskiga" inte så snygga ni kan på halloween? Är det någon som håller med? Jag var inte heller jätte avancerad som ni ser men hade ändå försökt genom att måla en blåtira, dock syndes det inte jättemycket.. Satt på mig svarta kläder och tuperat håret. Men jämfört med många andra var jag verkligen "utklädd".

Av Pauline Johansson - 29 oktober 2012 16:03

Förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen i helgen!

Lilla Hugo döptes i Österåkers Kyrka lördags. Hade med mig min kamera men kom på att jag inte hade laddat batteriet så den dog ganska snabbt, han ta ett par bilder. Men ingen på själva dopet, så himla klantig.. 

Av Pauline Johansson - 29 oktober 2012 01:02

Nu säger jag godnatt från mig!

Av Pauline Johansson - 26 oktober 2012 20:13

Hejsan alla fina! Förlåt för att jag har uppdaterat rikigt dåligt men har helt enkelt bara haft väldigt mycket att göra hela tiden.

Gick i skolan till 15.20 idag och Golan väntade på mig, och vi åkte hem tillsammans, min snuttis. När jag kom hem så hann jag bara landa innan vi åkte igen. Vi åkte till Sickla för att köpa en kofta och stumpbyxor till dopet imorgon! Sen fick jag en Odd Molly blus också, tack pappa!! Så fiiin    

 

Blusen kostade 1.300:- och koftan kostade 349:-   

  

Skapa flashcards