Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

Är ni svartsjuka?

Av Pauline Johansson - 5 oktober 2012 15:46

Satt och tittade på ett pogram på TV precis, tror att det heter "Real housewifes of Atlanta" eller något liknade i alla fall. Det enda som slog mig hela tiden var att dem var så sjuuukt avundsjuka på varandra? Det snackades skit hela tiden och främst för att typ framhäva sig själva?! Jag tycker att själv jag har hittat en bra balans i allt vad det nu innebär att vara "svart/avudsjuk".


Visst kan jag också bli lite sotis eller svartsjuk ibland men jag låter det vääääldigt sällan gå ut över någon annan, jag snackar aldrig skit för att visa mig "bättre". Jag är för det mesta glad för andras skull istället. Jag har liksom insett någonstans att jag också kommer att få min del av "kakan"! Tycker att många borde spänna av lite mer. För att vara svartsjuk leder inte speciellt ofta till något bra. Och ofta finns det inte heller någon anledning att vara det.


Jag tycker (alltså min egna åsikt) att det är helt okej att vara lite avis ibland, så länge man släpper der sedan! För jag vet själv hur det är att ha till exempel en pojkvän som är svartsjuk. Det är inte alls många som gillar att vara omkring en missunnsam person, eller har jag helt fel?

 



 
 
Alice♥

Alice♥

5 oktober 2012 22:18

Vilket program har du fixat din header på? :)

http://aliiceenberg.bloggplatsen.se

Pauline Johansson

5 oktober 2012 22:37

Photoshop :)

 
henrik

henrik

5 oktober 2012 23:31

Bra blogg! Checka gärna in :)

http://henrikkarlsson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Andreas

6 oktober 2012 00:03

Hur känns det vara med på min blogg om några veckor Pauline?

Pauline Johansson

6 oktober 2012 07:29

Va? :o

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards